A.Translator schreef:Mag ik hier even op inhaken of ga ik dan te veel off topic? Moderator, verplaats maar als dat zo is.
Ik heb grote belangstelling voor het boek van Mike Hagen omdat ik teleurgesteld ben in the Guide to NX2 door Jason P. Odell (dat lijkt mij meer een veredelde gebruiksaanwijzing zoals die al bij het programma zit). Groot voordeel van de Guide is echter wel dat het ook in pdf-formaat te krijgen is.
Is het boek van Mike Hagen ook als ebook verkrijgbaar? Ik heb daarover op de site waar jij naar linkt niets kunnen vinden.
(Ik werk wat boeken over software betreft bij voorkeur met een of ander ebook-formaat: dan kan ik het boek op de ene monitor open hebben terwijl ik op de andere de oefeningen mee doe. Bovendien is het lettertje te vergroten (heel belangrijk!) en hoef ik geen slag te leveren tegen een steeds dichtvallend boek op mijn bureau.
GEBRUIK PAPIER!!!!!!!!!!!.
Kun je tussendoor lezen, tijdens tv-kijken, voor het slapen gaan, op de wc, kun je onderstrepen, kun je opmerkingen plaatsen en nog veel meer. En als je geirriteerd bent, kun je het ook naar iemand gooien. De gebondenheid aan de pc/monitor is voor mij absurd.
Als ik een boek opensla van tijden geleden zie ik aan de sporen/aantekeningen waar ik mee bezig geweest ben. Heerlijk is dat.
George