Foto gemaakt met een Panasonic LX3.

Het "groene" is een onderdeel van de Polaroid-bewerking. Een bewuste keuze die ik vind passen bij dit onderwerp.george013 schreef:Maar zonder dollen, bij mij veel te groen.
Gino, ik heb op LC helemaal geen oordeel uitgesproken ik heb er alleen naar verwezen. Bewerking is en blijft een kwestie van smaak, ik gun iedereen het recht om mijn bewerking niet te waarderen.Gino schreef:Ik vind het ook veel te groen en is wel makkelijk om het dan onder het mom van dat het bij de bewerking hoort weg te moffelen als zou het dan ineens wel goed zijn.
Erg dapper ook om George013's commentaar laatdunkend op het lightcatch forum te omschrijven als je hier geen halleluja's en oeh's en aah's krijgt.
Vind het trouwens toch laag van enkelen hier die op LC constant laagdunkend doen over het ncn forum maar hier dan wel nog naar complimentjes komen vissen.
Blijf hier dan weg als je vind dat het hier allemaal prutsers zijn.
Kom maar op met je antwoord............
Gino schreef:Dus je gaat nu met droge ogen zitten beweren dat dit niet gebeurd op LC![]()
![]()
![]()
Dat zegt mij dus genoeg en bevestigd voor mij dat ik er goed aan gedaan heb niet meer actief te zijn daar.
Er zit daar een elitair clubje figuren die zich zo boven iedereen verheven voelen dat ik het nog geen moment gemist heb.
Vind het alleen jammer voor René dat jullie zo zitten te parasiteren daar, ik walg er gewoon van.
Ik houd erover op, veel plezier nog
Zoals eerder gezegd, ik zie geen iPad, weet niet eens hoe deze eruit ziet, ik zie ook geen obsessie in jouw linker man. Jouw symbool is een mannetje dat net een boek uit de boeketreeks heeft gekocht voor zijn vriendin en daarboven wegdommeld. Het is alleen jouw verhaal dat wat anders suggereerd en dat mag niet bij een foto. De foto moet van zichzelf spreken. De sterkste kant ban je foto is de weglopende dame met kinderwagen links in beeeld.de man links is geobsedeerd door zijn nieuwe Apple iPad