KE maakt het het bontst. Die stunt negatief en heeft de prijs van de body op € 699,00 gezet, ondanks dat ze wel voorraad hebben
nieuwprijzen D90 in de storm
- JaapV
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
nieuwprijzen D90 in de storm
Het leek me wel leuk om even te melden dat de prijzen van de D90 op dit moment alle kanten op gaan: bij de één omhoog, bij de ander omlaag. Niet veel, maar toch opmerkelijk. Heeft ongetwijfeld te maken met de verwachte geboorte van de D90s/x
KE maakt het het bontst. Die stunt negatief en heeft de prijs van de body op € 699,00 gezet, ondanks dat ze wel voorraad hebben
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
-
Gizmootje
Re: nieuwprijzen D90 in de storm
€ 699,- is nog 70 te hoog als ik naar http://www.cameranu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijk, Dus pak je winst..... 
- Ronald-D
- Clublid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gizmootje schreef:€ 699,- is nog 70 te hoog als ik naar http://www.cameranu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijk, Dus pak je winst.....
Bij cameranu.nl is hij op dit moment 639 euro
Bij Fotoklein is hij op dit moment 623 euro, dus bij cameranu.nl is hij nóg 16 euro teveel
http://www.fotoklein.nl/Digitaal%20reflex/Nikon/" onclick="window.open(this.href);return false;
Met vriendelijke groet, Ronald
Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
Nikon D7000+MB-D11
Tokina 11-16 2.8 AT-X PRO DX
Nikon AF-S 24-70 2.8G ED
Nikon AF-S 300 4.0 ED-IF
Nikon AF-D 50 F/1.8Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED
SB700+SB900
AF-ON
De D90 is toch al heel lang voor iets meer dan €600 te koop? Ik zie geen bizarre stuntprijzen nu hoor. Uitschieters naar boven waren er ook altijd. Inderdaad wel raar dat KE ineens tamelijk hoog zit.
-
TomD80
klopt Joep,
staat al paar maanden voor 625 bij Foka, daar hebben ze pas de prijs zelfs verhoogd naar 639 eu
staat al paar maanden voor 625 bij Foka, daar hebben ze pas de prijs zelfs verhoogd naar 639 eu
-
Kroontje
Nog steeds geen spijt van :mrgreen:
Kroontje
- EelcoD7100
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
En dan nog heel even wachten tot de D-7000 uitkomt (duurt echt niet lang meer)
Dan gaat de prijs zeker nog zakken
Groeten Eelco
Dan gaat de prijs zeker nog zakken
Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik heb diverse collega's een D90 aangepraat. De laagste prijs die ik voor een body heb zien betalen was volgens mij 525 Euro, bij de Mediamarkt tijdens de diverse stunddagen die ze begin dit jaar hadden.
Gelukkig heb ik in die tijd ook mijn D300s aangeschaft. Heb ik daarna ook nooit meer voor minder dan wat ik er voor betaald heb gezien...
Gelukkig heb ik in die tijd ook mijn D300s aangeschaft. Heb ik daarna ook nooit meer voor minder dan wat ik er voor betaald heb gezien...
-
chemist010
Volgens de site Correct nog steeds 599€. Dit is al 4 maanden gelijk gebleven.
-
sjakie
Hoor van 2 bekenden bij winkels dat ze 'm nauwelijks meer binnen krijgen. Dan kunnen de prijzen van bestaande voorraad dus ook omhoog 
- JaapV
- Clublid

- Contacteer:
Inderdaad: puur economisch wetmatigsjakie schreef:Hoor van 2 bekenden bij winkels dat ze 'm nauwelijks meer binnen krijgen. Dan kunnen de prijzen van bestaande voorraad dus ook omhoog
Deze prijsgolfjes lijken me overigens een tijdelijk verschijnsel. Naar analogie van de positie van de D300 (na het verschijnen van de D300s) wed ik dat de D90 een geringe prijsdaling zal ondergaan kort na het uitkomen van de "D90s", om vervolgens helemaal uit het assortiment te verdwijnen. Voor de mensen die nog "even" wachten met aanschaf van een D90 zit er dan dus niet zoveel muziek in.
Groet, Jaap
-
sjakie
Jawel hoor, wil de mijne best kwijt voor 700,-JaapV schreef:Deze prijsgolfjes lijken me overigens een tijdelijk verschijnsel. Naar analogie van de positie van de D300 (na het verschijnen van de D300s) wed ik dat de D90 een geringe prijsdaling zal ondergaan kort na het uitkomen van de "D90s", om vervolgens helemaal uit het assortiment te verdwijnen. Voor de mensen die nog "even" wachten met aanschaf van een D90 zit er dan dus niet zoveel muziek in.
- JaapV
- Clublid

- Contacteer:
Ik eerder!!sjakie schreef:Jawel hoor, wil de mijne best kwijt voor 700,-JaapV schreef:Deze prijsgolfjes lijken me overigens een tijdelijk verschijnsel. Naar analogie van de positie van de D300 (na het verschijnen van de D300s) wed ik dat de D90 een geringe prijsdaling zal ondergaan kort na het uitkomen van de "D90s", om vervolgens helemaal uit het assortiment te verdwijnen. Voor de mensen die nog "even" wachten met aanschaf van een D90 zit er dan dus niet zoveel muziek in.
Maar ik schreef "...aanschaf van een D90".
Groet, Jaap
-
Gizmootje
Ik zie op veel plaatsen zelfs prijsstijgingen door de grote vraag.
Ik wacht de nieuwe D90 wel even af, en besluit dan pas. Ik heb alle tijd.....
Ik wacht de nieuwe D90 wel even af, en besluit dan pas. Ik heb alle tijd.....