KE maakt het het bontst. Die stunt negatief en heeft de prijs van de body op € 699,00 gezet, ondanks dat ze wel voorraad hebben

Gizmootje schreef:€ 699,- is nog 70 te hoog als ik naar http://www.cameranu.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kijk, Dus pak je winst.....
Inderdaad: puur economisch wetmatigsjakie schreef:Hoor van 2 bekenden bij winkels dat ze 'm nauwelijks meer binnen krijgen. Dan kunnen de prijzen van bestaande voorraad dus ook omhoog
Jawel hoor, wil de mijne best kwijt voor 700,-JaapV schreef:Deze prijsgolfjes lijken me overigens een tijdelijk verschijnsel. Naar analogie van de positie van de D300 (na het verschijnen van de D300s) wed ik dat de D90 een geringe prijsdaling zal ondergaan kort na het uitkomen van de "D90s", om vervolgens helemaal uit het assortiment te verdwijnen. Voor de mensen die nog "even" wachten met aanschaf van een D90 zit er dan dus niet zoveel muziek in.
Ik eerder!!sjakie schreef:Jawel hoor, wil de mijne best kwijt voor 700,-JaapV schreef:Deze prijsgolfjes lijken me overigens een tijdelijk verschijnsel. Naar analogie van de positie van de D300 (na het verschijnen van de D300s) wed ik dat de D90 een geringe prijsdaling zal ondergaan kort na het uitkomen van de "D90s", om vervolgens helemaal uit het assortiment te verdwijnen. Voor de mensen die nog "even" wachten met aanschaf van een D90 zit er dan dus niet zoveel muziek in.