De foto's zijn onbewerkt.Ik heb vanwege het invallen van het donker bij moeten flitsen met de ingebouwde flitser.
foto1
foto2
foto3
foto 4
Nee sorry. Heb daar geen tijd meer voor qua werk en privé.jvhoof schreef:Het is voor jullie natuurlijk niet te doen om bij iedere post een kijkje te nemen bij "even voorstellen".
Mijn respect heb je. Voor zowel het melden en dat je toch lekker kleuren plaatjes neerzet. Nogmaal respect.jvhoof schreef:Daarin vermeld ik dat ik visueel gehandicapt en ook nog eens totaal kleurenblind ben. Dat ik het desondanks toch aandurf om foto's te maken is voor velen een raadsel. Ik werk puur op "gevoel" Als ik denk dat het ok is plaats ik wel eens een foto moet als resultaat wat je hierboven ziet.
Daar heb je gelijk in. Nu ik dit weet hou ik er rekening mee. Waar bewerk je je foto's mee? Je kan namelijk in sommige bewerking programma's de histogram oproepen. Als je dan een beetje aan de kleuren schuift komt het wel vaak goed uit.jvhoof schreef:Ik heb al eens het voorstel gekregen om in zwart wit te fotograferen. Alleen is niet alles wat je fotografeert geschikt voor zwart wit.