Werk met ViewNX van Nikon. Wie heeft ervaring met het uploaden van fotos m.b.v my Picturetown. Bestaat er een beschrijving van de procedure om m.b.v dit hulpmiddel mijn fotos aan de forumleden aan te bieden?
Ton
foto's uploaden
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: foto's uploaden
Dag Ton,
Op 27 augustus jongstleden heb je dezelfde vraag al geplaatst en daar was al antwoord opgegeven. Jouw vraag staat hier.
gr. Roel
Op 27 augustus jongstleden heb je dezelfde vraag al geplaatst en daar was al antwoord opgegeven. Jouw vraag staat hier.
gr. Roel
Weet ik, beste Roel, maar ik heb weinig zin in het downloaden van picasa of flicr enz. daarom zoek ik iemand die weet of e.e.a ook goed werkt met mijn "picturetown"
gr. Ton
gr. Ton
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mijns inziens het eenvoudigst gaat het met Photobucket.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Picturetown is een backup-systeem. Je foto's zijn alleen voor jou zichtbaar na inloggen. Is niet bedoeld om aan anderen te tonen.
Om hier een foto te plaatsen heb je een link nodig naar een website die jouw foto aan de wereld vertoond, zonder in te loggen.
George
Om hier een foto te plaatsen heb je een link nodig naar een website die jouw foto aan de wereld vertoond, zonder in te loggen.
George
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Mijn suggestie zou zijn Micro$oft Windows Live Photos (gratis):
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 15#p386046" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 15#p386046" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Ton, je kunt foto's uploaden (ook NEF) en delen met een ander via e-mail waarschuwing en heeft de ander ook Picturetown kan hij hem in groot formaat openen en binnenhalen. Vanmorgen even getest, maar een NEF van 26 Mb geeft hij aan de ander weer als 2 Mb JPG en staat dan ook als JPG op picturetown. Dus NEF oversturen lukt mij (nog?) niet. Ga het navragen bij Nikon. Ik gebruik het nu om veel foto's; dagje uit, verjaardagen etc. te delen met de anderen. Diashow met muziek, enz.
Voor mij is het grote voordeel dat het heel snel werkt via je icoontje bovenin de balk bij VNX2 en als echte Hollander het is gratis tot aan een max, succes ermee, groet, peter
Voor mij is het grote voordeel dat het heel snel werkt via je icoontje bovenin de balk bij VNX2 en als echte Hollander het is gratis tot aan een max, succes ermee, groet, peter