Op de foto wereldkampioen 2006, Jos Lansink. Geboren Nederlander, maar wegens de sport de Belgische nationaliteit aangenomen.
Op Jumping Kapellen werd hij 2e.

Mooie actiefoto. Waarmee heb je die gemaakt en met welke tijd en lensopening?paparazzi schreef:De hele dag was 't al stralend weer, maar 5 minuten voor de jumping begon, begon 't te hozen. Desalnietemin ben ik toch gebleven en heb nog wat plaatjes geschoten. Al was 't ontzettend moeilijk ze scherp te krijgen, want ik wilde niet boven de iso 800 gaan zitten en de maximale sluitertijd was dan 500 en daarmee kwam ik eigenlijk te kort. Nu ja, hopen op beter weer een volgende keer dat ik naar 'n jumping ga.
Op de foto wereldkampioen 2006, Jos Lansink. Geboren Nederlander, maar wegens de sport de Belgische nationaliteit aangenomen.
Op Jumping Kapellen werd hij 2e.
Kun je een 100% crop posten?paparazzi schreef:als je de foto's op 100% bekijkt dan zijn de paarden wat aan de softe kant, terwijl ook bij 'n oxer (sprong met 2 balken) de balken ruim scherp zijn voor en achter 't paard dus vandaar dat ik denk met 'n snellere sluitertijd een beter resultaat had gekregen