gewoon peter schreef:Pieter, zie alleen een zwarte streep aan het eind van de brug links naar beneden afbuigen. Van alle 7 tuipalen met bedrading zie ik niets terug.
Vanaf het huis lijkt een zandweg richting bosjes/horizon te lopen met aan de rechterkant een flinke strook schaduw (bijna zwart). De schaduw loopt voor de bomen langs naar rechts. Verder zijn de bomen in de achtergrond (horizon) ook erg donker, maar ik weet niet of dat schaduw is of gewoon een kwestie van te weinig licht.
gewoon peter schreef:Dus voor wie dit storend vind, haal het weg met photoshop.
Ik probeer er voor mezelf altijd meteen een mooie foto van te maken zonder trucjes achteraf. Fotoshop is mooi als redmiddel voor een foto wat mij betreft. De topicstarter geef echter aan dat hij speciaal voor deze foto zelfs overnacht heeft in de buurt van de locatie. Het lijkt me dat hij tijd genoeg heeft gehad om te wachten op het beste moment om te schieten.
!!! Let wel: mijn menig is niet bedoeld om deze foto af te kraken...het is een mooie foto. Mijn vraag om te wachten tot de zon achter een wolk zit is om te leren van andere mensen die hier ongetwijfeld meer verstand van hebben dan ik. Oftewel...ik probeer hier gewoon hardop na te denken. Misschien kan iemand hier uitleggen dat dit idd de best haalbare foto is wat betreft het licht (schieten in de volle zon dus)