nieuwe imac gebruiker

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
addy
Forumlid
Forumlid

Re: nieuwe imac gebruiker

Bericht door addy » di sep 28 2010 9:12 pm

Proficiat Tobias met je Macbook Pro. Mooi spul he. :mryellow: Ik raak al steeds meer gewend aan de mac.
Ik gebruik ook Transfer, Vieuwnx en NX2, voor cs4 of cs5 heb ik geen centjes. :cry: Ach binnenkort komt elements 9 eraan. Daar is naar kijken.

Veel plezier in ieder geval met je Macbook Pro.

Groetjes Addy
Breda.......here we come(back)

gvdnberg
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door gvdnberg » di sep 28 2010 9:31 pm

@Tobias,

het is natuurlijk erg mooi dat je 9 uur met je MacBook Pro kunt doen, maar als de Asus nuook zolang met zijn batterij kan doen, waar gaat danje keuze naar uit??

Ik blijf bij de Mac. Heerlijk apparaat en de software bevalt me beter dan Windows.

Groeten,

Gert van den Berg
Met vriendelijke groet,

Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr

Tobias

Bericht door Tobias » wo sep 29 2010 8:55 pm

gvdnberg schreef:@Tobias,

het is natuurlijk erg mooi dat je 9 uur met je MacBook Pro kunt doen, maar als de Asus nuook zolang met zijn batterij kan doen, waar gaat danje keuze naar uit??
Dan kies ik voor de Mac maar dat heeft ook te maken met mijn Linux verleden. Alleen het probleem met het Linux van toen dat het vaak wachten was op nieuwe drivers. Dus als mijn windows comp te langzaam en te oud werd ging er Linux (debian) op.

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”