Aardige prijs of adder?
Aardige prijs of adder?
Hoi lui,
Nu bij MM in Adam D80 + 18-135 voor €888,- Klinkt niet gek. Heb ruim een maand geleden een paar honderd euro meer betaald. MM zal er vast wel op willen verdienen, ze zijn toch niet gek?
Of moeten we op zoek naar de bekende adder?
groet,
Remko
Nu bij MM in Adam D80 + 18-135 voor €888,- Klinkt niet gek. Heb ruim een maand geleden een paar honderd euro meer betaald. MM zal er vast wel op willen verdienen, ze zijn toch niet gek?
Of moeten we op zoek naar de bekende adder?
groet,
Remko
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
@Remko, niet achterom kijken naar cameraprijzen, is slecht voor je gezondheid
Ik was gisteren ook bij MM Adam. Ze hebben veel aanbiedingen op fotogebied.
Overigens was de door mij bekeken camera bij MM nog steeds 6% duurder dan bij de webwinkel.
Het blijft dus opletten, ik heb 'm bij de webwinkel besteld.
Groet
Skippy

Ik was gisteren ook bij MM Adam. Ze hebben veel aanbiedingen op fotogebied.
Overigens was de door mij bekeken camera bij MM nog steeds 6% duurder dan bij de webwinkel.
Het blijft dus opletten, ik heb 'm bij de webwinkel besteld.
Groet
Skippy
De D200 is nu ook 'n paar honderd goedkoper dan toen ik 'm vorige zomer kocht. Is de normale gang van zaken. Als je iets niet direct nodig hebt of wilt hebben moet je eigenlijk wachten met de aanschaf totdat de prijzen aan 't dalen gaan en dan nog zul je waarschijnlijk 'n maand na je aankoop zien dat de prijs nog lager is geworden. Ce la vie
- Fera Albi
- Clublid

Als ze de kit compleet en nieuw in de doos en op voorraad hebben lijkt er mij geen wolkje aan de adder.

Blijft het alleen nog wel sneu dat je er nu minder voor hoeft te betalen dan ooit. Maar dat zullen wij allemaal wel vaker hebben meegemaakt en nog gaan meemaken vrees ik. Typisch gevalletje van jammer de bammer.

Mijn advies: Kijk niet teveel achterom maar ga vrolijk en krachtig vooruit zou ik zeggen

Voor wie nog een mooie D80 met prima opstap-objectief op het wensenlijstje heeft: Op naar A'dam!
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...