Aardige prijs of adder?

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Plaats reactie
rem

Aardige prijs of adder?

Bericht door rem » wo mei 23 2007 4:12 pm

Hoi lui,

Nu bij MM in Adam D80 + 18-135 voor €888,- Klinkt niet gek. Heb ruim een maand geleden een paar honderd euro meer betaald. MM zal er vast wel op willen verdienen, ze zijn toch niet gek?
Of moeten we op zoek naar de bekende adder?

groet,
Remko

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arabia » wo mei 23 2007 4:19 pm

@ Rem

Niet kijken naar wat die nu kost maar bedenk eens hoeveel plezier je inmiddels al aan de camera hebt beleefd... dat is toch niet in geld uit te drukken!!

Groeten
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo mei 23 2007 4:24 pm

@Remko, niet achterom kijken naar cameraprijzen, is slecht voor je gezondheid :wink:

Ik was gisteren ook bij MM Adam. Ze hebben veel aanbiedingen op fotogebied.

Overigens was de door mij bekeken camera bij MM nog steeds 6% duurder dan bij de webwinkel.

Het blijft dus opletten, ik heb 'm bij de webwinkel besteld.

Groet

Skippy

paparazzi

Bericht door paparazzi » wo mei 23 2007 4:41 pm

De D200 is nu ook 'n paar honderd goedkoper dan toen ik 'm vorige zomer kocht. Is de normale gang van zaken. Als je iets niet direct nodig hebt of wilt hebben moet je eigenlijk wachten met de aanschaf totdat de prijzen aan 't dalen gaan en dan nog zul je waarschijnlijk 'n maand na je aankoop zien dat de prijs nog lager is geworden. Ce la vie

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » wo mei 23 2007 4:57 pm

Maar, hoezo adder? MM Adam heeft gewoon een aanbieding. Waarom zou daar een adder onder het gras zitten?

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

GdP

Bericht door GdP » wo mei 23 2007 5:06 pm

Dat zijn zo de dagelijkse probleempjes. Je haalt tomaten in de supermarkt en een paar dagen later zitten ze ineens in de aanbieding!
Gewoon jammer dan.

Gerrit

John Sentani

Bericht door John Sentani » wo mei 23 2007 6:45 pm

Ik zie de D80 ook dalen in prijs. Reden?
Concurrentie met Canon aangaan?
Komt er binnenkort een nieuw model?

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » wo mei 23 2007 8:20 pm

:shock: Hoezo addertje aan de lucht?
Als ze de kit compleet en nieuw in de doos en op voorraad hebben lijkt er mij geen wolkje aan de adder. 8)

Blijft het alleen nog wel sneu dat je er nu minder voor hoeft te betalen dan ooit. Maar dat zullen wij allemaal wel vaker hebben meegemaakt en nog gaan meemaken vrees ik. Typisch gevalletje van jammer de bammer.:cry:
Mijn advies: Kijk niet teveel achterom maar ga vrolijk en krachtig vooruit zou ik zeggen :lol:

Voor wie nog een mooie D80 met prima opstap-objectief op het wensenlijstje heeft: Op naar A'dam!

Hans
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

rem

Bericht door rem » wo mei 23 2007 9:03 pm

Jongens jullie hebben gelijk. Na lang wikken en wegen was ik toen bereid om 'm te kopen en ik heb er inderdaad al van genoten. Niet zeuren dus. Wellicht trekt de huidige prijs weer andere mensen over de streep om dit prachtige apparaat aan te schaffen. :)

Remko

Fera Albi
Clublid
Clublid

Bericht door Fera Albi » wo mei 23 2007 9:14 pm

Now you're talkin' :lol:

Hans
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”