1

2

3

4
Ik vind ze als sfeerfoto zelf beter geslaagd dan aktiefoto :mrgreen:MarileenK schreef:Mooi detail die herfstblaadjes! Morgen weer lekker zelf aan de bak. Zie hier relatief weinig dames-voetbal voorbij komen
Dit keer zelf spelen. En gewonnenpietje-nukem schreef:Ik vind ze als sfeerfoto zelf beter geslaagd dan aktiefoto :mrgreen:MarileenK schreef:Mooi detail die herfstblaadjes! Morgen weer lekker zelf aan de bak. Zie hier relatief weinig dames-voetbal voorbij komen
Zelf aan de bak als fotografe of voetbalster?
Bij Ter Leede hebben we wel damesvoetbal, maar eigenlijk maak ik alleen maar foto's van het team waar onze zoon in speelt (E6.)
Maar we wachten het af, succes morgen.
Pieter.
Zaterdag was het voetbal bij ons voor een paar team's afgelastrbfoto.nl schreef:Stil hier.....
hier plaats ik meestal een fotoverslag van het team waar mijn zoontje Milan in voetbalt.rbfoto.nl schreef: Jammer dat niemand anders hier foto's neerzet, zo kan je alleen maar van elkaar leren.
Ik wil wel maar heb de laatste weekende weinig tijd, dus..., maar ik kijk graag naar die van jou.rbfoto.nl schreef:Van dit weekend heb ik niet echt iets overgehouden wat ik met jullie zou willen delen helaas.
13 in een dozijn-foto's.
Jammer dat niemand anders hier foto's neerzet, zo kan je alleen maar van elkaar leren.