Ik begrijp ook niet wat het probleem nu was hij laat hij nu de Nef zien en stond het dus ook als `nef op de
camera. Anders zou het nooit kunnen dat hij het nu wel laat zien. Ik zal het allemaal stap voor stap terugdraaien dan kan ik zo zien
waar het probleem zat !
raw openen
Re: raw openen
NAS Buikpijn
Re: raw openen
Had je al gezegd op het display van de camera te kijken. Als je door de foto's scrollt had je ook de NEF tegengekomen. Deze instelling is onafhankelijk van de pc. Aan de camera heeft nooit iets gemankeerd.
Nog een advies. Je hebt in de folderoptions het weergeven van de extensie aangevinkt, in ieder geval standaard alles weergeven. Je hebt nog een andere optie die belangrijk is. Dacht dat standaard het weergeven van het volle pad niet aanstaat, display full path in titelbalk en in adresbalk. Laten zien, dan zie jet het vershil tussen mappen met dezelfde naam maar verschillend locaties. Terwijl ik dit schrijf begin ik me af te vragen of dat dat ook met jouw probleem te maken zou kunnen hebben.
George
Nog een advies. Je hebt in de folderoptions het weergeven van de extensie aangevinkt, in ieder geval standaard alles weergeven. Je hebt nog een andere optie die belangrijk is. Dacht dat standaard het weergeven van het volle pad niet aanstaat, display full path in titelbalk en in adresbalk. Laten zien, dan zie jet het vershil tussen mappen met dezelfde naam maar verschillend locaties. Terwijl ik dit schrijf begin ik me af te vragen of dat dat ook met jouw probleem te maken zou kunnen hebben.
George