@Ale: Mooi portret van Barbara. Schitterende ogen heeft ze. Vanwaar het gebruik van die CTO gel? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Aan de onderkant had je m.i. iets meer ruimte kunnen laten. Ze zit nu een beetje "ingeklemd"
Bedankt voor het compliment en tip Riemke, moeite genoeg om die brommers van de oprit te houden...Riemke schreef:@Ale: Mooi portret van Barbara. Schitterende ogen heeft ze. Vanwaar het gebruik van die CTO gel? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Aan de onderkant had je m.i. iets meer ruimte kunnen laten. Ze zit nu een beetje "ingeklemd"
Top Riemke, ik bombardeer je echt tot PS Queen van NCN! Lekkere warme kleuren zo. Maar je kent me wat langer dan vandaag en weet dat ik een lui varken ben. Hoe krijg ik die nu voor elkaar in camera? WB instellen op een hogere graad K, de verzadiging per profiel aanpassen... Hmmm, dan toch maar voor jouw optie kiezen en de post processing weg inslaan.Riemke schreef:Herfstsfeertje?
Kun je ze dat even zelf zeggen svphans1956 schreef:Een klein puntje van kritiek![]()
De mascara van Barbara vind ik niet mooi! Zou wat mij betreft iets fijner opgebracht kunnen worden. Zoals bij het middelste meisje.