Ik snap best dat je dat wilt weten.Ruud46 schreef: Ik blijf erbij: niet belangrijk maar wel vreemd en dan wil je vaak weten wat de oorzaak is.
Bedankt voor de reacties en het meedenken!
Maar omdat anderen met hun SB800 al hebben aangegeven geen problemen te hebben, zou het dan nog aan twee dingen kunnen liggen.
- Toch iets in je eigen installatie van de software.
- Verandering van data in je firmware na reparatie van je flitser.
Omdat je via Photobucket geen mogelijkheid hebt een full res bestand up te loaden, geef ik je hier een mogelijkheid op mijn eigen ftp-server:
Met de onderstaande link kun je bestanden met "drag & drop" zo op mijn ftp-server schuiven.
Anderen kunnen het er dan ook weer uithalen en bekijken of jouw bestand met de bij hun geïnstalleerde software ook problemen geven.
Werkt alleen met de Microsoft Internet Explorer browser, omdat die een ingebouwde FTP-engine heeft.
Firefox met de gratis add-on ** IE Tab Plus ** gaat ook als je terugschakelt naar de IE-engine.
Firefox met FTP Client add-on ** FireFTP ** gaat ook als je met de rechtermuisknop boven de link voor Open Link in FireFTP klikt (voorkeur add-on).
EDIT: Nu enkel een link om bestanden te bekijken (geen upload-link meer, het bestand staat er inmiddels) ** HIER **
(Eventueel browservenster verversen als je al eerder op de ftp-server bent geweest, om de actuele situatie te zien,
anders bekijk je mogelijk een eerdere niet meer actuele situatie vanuit de cache-gegevens van een browser).