*01

*02

Alvast bedankt voor jullie reacties

Is bij gewerkt volgens jou advies, alvast bedanktGabees schreef:Leuk idee, die bewerkte.
Vind de persoon op de foto een beetje aan de donkere kant. Waardoor het effect misschien minder wordt?!

Ja dit is mooier.FreeWilly schreef:Is bij gewerkt volgens jou advies, alvast bedanktGabees schreef:Leuk idee, die bewerkte.
Vind de persoon op de foto een beetje aan de donkere kant. Waardoor het effect misschien minder wordt?!

Bedankt voor uw reactieLéon Obers schreef:Die bewerkte foto met twee personen vind ik juist minder.![]()
Daarmee krijgt het een bepaalde gekunsteldheid, is het niet meer een moment van de werkelijkheid waarbij mensen toevallig en passant in die openbare ruimten vertoeven of passeren. Zelfs de opname met die ene persoon, is IMO al teveel "toneel", omdat het te expliciet te "perfect" op die plek is gearrangeerd (dat zie je) met een intentie of het "toevallig" zou zijn.
Dat doet IMO dan juist afbreuk aan dergelijke opnamen.
Ook vind ik het merkwaardig dat diezelfde "toevallige" persoon ook weer in de andere richting loopt.FreeWilly schreef:Om dit beeld te realiseren heb ik bewust gewacht tot er een ideaal voetganger langs kwam en is mij uiteindelijk gelukt en dit is geen toneel!!!

Bedankt Gongon voor uw steun, ik zou het echt niet weten waroom die man juist op die moment twee maal langs kwam, misschien om sigaretten te kopen want ik herinner mijn nog dat er een winkelkrant was in de gang van het station.gongon schreef:Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die persoon aan het oefenen was en trap op en trap af ging. Bij wijze van fitnesstraining.

Gemonteerd is niet in scene gezet ??????gongon schreef:Volgens mij vind hij kritiek op zijn foto`s niet erg, maar hij vond het niet leuk dat er werd gezegd dat het in scene was gezet. En dat was niet zo.