Afgelopen dagen weer een aantal keer op pad geweest. Heel veel foto's gemaakt, hier drie beelden waar ik graag jullie oordeel over hoor!
1.
2.
3.
Alvast bedankt!

Ik kan mij er niets bij voorstellen waar dit in de Volgerlanden zou moeten zijn. Zelf heb ik wat pics gemaakt in het Burg. Baxpark en er zouden ook mooie pics gemaakt kunnen worden in dat stukje natuurgebied Sandelingen-Ambacht waar nogal wat water aanwezig is en riet. Maar in de VolgerlandenGermay schreef:Moet je nagaan....woon op een steenworp van de locatie van jouw foto's in de volgerlanden,maar door het veranderde (sneeuw)landschap keek ik er overheen.![]()
![]()
OK, het is me nu duidelijk!ikke3310 schreef:Mijn excuses, het is inderdaad Sandelingen! Sorry.
Nou, we weten inmiddels dat het ene bruggetje het andere niet is.Germay schreef:Ik kan me vinden in de reactie van Jeroen ben het daar mee eens,zeker wat de horizonten betreft.Mijn mening is als je een onderwerp zoals de rietkraag op de voorgrond van #3 ziet dan zag ik graag de hele rietstengels/pluimen,daarbij zijn de platen niet scherp je moet de aderen van de rietstengels haarscherp kunnen zien.Jammer dat er geen exif gegevens zijn,ik denk dat er een te lange sluitertijd is gebruikt waardoor bewegings onscherpte is ontstaan? :mrgreen:
Off topic;@Oldtimer,als ik het goed heb is #1 bij de waal aan het bruggetje te zien.