Bruidsreportage--wie oh wie

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
foto-ed
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door foto-ed » do mei 31 2007 9:43 pm

Zo is dat!
Monique, maak er wat moois van! Veel succes!

Groetjes,

Foto-ed
Nikon (Club Nederland) Gek én NPS-lid

paparazzi

Re: Het komt helemaal goed!!!!!

Bericht door paparazzi » do mei 31 2007 10:21 pm

D-50's schreef:Hallo, zo we hebben net het aanstaande bruidspaar even langs gehad..
Erg gezellig en Monique gaat haar uiterste best doen om de dag leuk vast te leggen.
Enneh dat geouwehoer over het wel of niet slagen van een relatie, in combinatie met een trouwdag is hierbij gesloten...... :evil:
gaan we de dictator uithangen? :twisted:

maar in elk geval wel veel plezier met de shoot!

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » do mei 31 2007 10:30 pm

Mwouah dictator, valt best mee hoor heb alleen mijn gevoel over de discussie weer gegeven...
Ik werd er echt een beetje moe van.
http://500px.com/EelcoVandeKamp

GdP

Bericht door GdP » do mei 31 2007 11:02 pm

D-50's schreef:Mwouah dictator, valt best mee hoor heb alleen mijn gevoel over de discussie weer gegeven...
Dan lees je het toch niet.

Kies gewoon : 'Geen abonnement meer op dit onderwerp', rechtsonder, en je ontvangt geen berichten meer over dit onderwerp.

Gerrit

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid

Bericht door EelcoD7100 » do mei 31 2007 11:05 pm

Wist ik niet Gerrit, 'k was alleen een beetje geirriteerd.
Meestal houd ik me in maar vond het nu toch nodig om te reageren.
http://500px.com/EelcoVandeKamp

rik6230

Bericht door rik6230 » do mei 31 2007 11:12 pm

D-50's schreef:Wist ik niet Gerrit, 'k was alleen een beetje geirriteerd.
Snap ik helemaal D-50's. Dit geoh had al heel lang niks meer met de topic te maken. Veel succes en plezier bij de shoot. :D

groet,
Rik

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

maak er wat moois van

Bericht door George Fennes » do mei 31 2007 11:46 pm

Rik schreef:

Code: Selecteer alles

D-50's schreef:  ‹ Selecteer ›  
Wist ik niet Gerrit, 'k was alleen een beetje geirriteerd. 

Snap ik helemaal D-50's. Dit geoh had al heel lang niks meer met de topic te maken. Veel succes en plezier bij de shoot.  

groet, 
Rik 

Ben het met de sprekers helemaal eens.

Ik wens het bruidspaar een hele mooie zonnige dag toe, een dag waar ze samen nog heel lang en met plezier naar mogen terugkijken.

En Monique, zet um op zou ik zeggen en ik ben benieuwd naar de resultaten.

Groetjes George:D
Blijf het objectief bekijken

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jun 01 2007 7:07 am

D-50's schreef:Mwouah dictator, valt best mee hoor heb alleen mijn gevoel over de discussie weer gegeven...
dan moet je gewoon niet lezen

deze discussie is niets ten nadele van het bruidspaar maar over extreem dure bruiloften in 't algemeen, we zijn 't dus gewoon met de bruidegom eens dat ie z'n geld liever aan wat anders uitgeeft dan aan die ene feestdag

ik vind het jammer dat er op dit forum blijkbaar altijd mensen zijn die 'n discussie die vanuit 'n onderwerp ontstaat, de kop in willen drukken

MEMENTO

Bericht door MEMENTO » vr jun 01 2007 7:54 am

Precies! Ik ben zelf ook getrouwd, tot volle tevredenheid, maar dit was een nieuwe discussie die voortvloeide uit een andere die eigenlijk gewoon een advertentie was, dus een stuk minder spannend! En we zijn juist zo lief voor elkaar!

SwederD70
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » vr jun 01 2007 8:32 am

paparazzi schreef:deze discussie is niets ten nadele van het bruidspaar maar over extreem dure bruiloften in 't algemeen, we zijn 't dus gewoon met de bruidegom eens dat ie z'n geld liever aan wat anders uitgeeft dan aan die ene feestdag

ik vind het jammer dat er op dit forum blijkbaar altijd mensen zijn die 'n discussie die vanuit 'n onderwerp ontstaat, de kop in willen drukken

Lijkt me een uitermate uitstekend onderwerp ("dure bruiloften") om in de coffee corner verder uit te ouwehoeren...

Taak van de mod's om de diverse mensen die 'offtopic' gaan hier op te wijzen...
of paparazzi, start een nieuw topic in koffiehoek.
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

Marten
Forumlid
Forumlid

Bericht door Marten » vr jun 01 2007 8:33 am

Het is maar wat je wilt met dit forum.
Als ik kijk of er nieuwe berichten zijn dan hoop ik dat ik iets kan leren op het gebied van fotografie en mn NIKON.
Op reisadviezen of adviezen hoe ik het beste mijn geld kan besteden mocht ik gaan trouwen zit ik niet te wachten.

....dan moet je gewoon niet lezen....

Tuurlijk, maar het lastige is dat je het eerst moet lezen om te weten of je het niet had willen lezen.

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jun 01 2007 8:37 am

SwederD70 schreef:
paparazzi schreef:deze discussie is niets ten nadele van het bruidspaar maar over extreem dure bruiloften in 't algemeen, we zijn 't dus gewoon met de bruidegom eens dat ie z'n geld liever aan wat anders uitgeeft dan aan die ene feestdag

Lijkt me een uitermate uitstekend onderwerp ("dure bruiloften") om in de coffee corner verder uit te ouwehoeren...

Taak van de mod's om de diverse mensen die 'offtopic' gaan hier op te wijzen...
of paparazzi, start een nieuw topic in koffiehoek.
een mod kan 'n topic gewoon splitsen en daar dus 'n nieuwe topic van maken met de reacties die hier al gegeven zijn

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jun 01 2007 8:39 am

Marten schreef:Het is maar wat je wilt met dit forum.
Als ik kijk of er nieuwe berichten zijn dan hoop ik dat ik iets kan leren op het gebied van fotografie en mn NIKON.
Op reisadviezen of adviezen hoe ik het beste mijn geld kan besteden mocht ik gaan trouwen zit ik niet te wachten.

....dan moet je gewoon niet lezen....

Tuurlijk, maar het lastige is dat je het eerst moet lezen om te weten of je het niet had willen lezen.
je bent echt niet de enige die wel 'ns voor niets 'n topic opent; genoeg nietszeggend geneuzel of topics waar men 't opeens over auto's heeft bijv.
boeien! wees blij dat mensen met elkaar in gesprek gaan, als dat elke keer de kop wordt ingedrukt krijg je weer 'n forum waarop alleen mensen komen om hun vraag beantwoord te krijgen en dan zijn ze weer weg

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » vr jun 01 2007 6:09 pm

Met dat de vraag van de topicstarter ingevuld is, kan dit topic gesloten worden. Verdere discussie past goed in de coffee corner.

Gesloten

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”