Ik ben een beginner op fotogebied en heb een paar maanden geleden de D90 aangeschaft. Voornamelijk fotografeer ik mensen/portretten.
Ik wil graag nog heel veel leren..........

Intussen heb ik 4 fotocursus avonden gevolgd voor extra info. Afgelopen en dan....er blijven vragen. Ik wil me graag ergens bij aansluiten om meer te leren of zo, maar antwoord van een foto hobbyclub was dat ze er niet waren om mensen zoveel te leren..?!?!?!? zeg maar meer fotobespreking. Verder geen mensen in mijn omgeving waar ik vragen aan kan stellen.
Nu wil ik graag een feestmiddag en -avond gaan fotograferen en heb de 50 mm lens f1.4 aan geschaft.......(tip gevonden op internet ivm lichtsterkte)
Ik ben er mee aan het oefenen, maar na vele uren ben ik nog niet tevreden.... ...weet iemand wat en hoe ik het beste instellingen kan zetten...? Ik zet hem in de A stand en verhoog de ISO en pas soms de witbalans aan. Of is het aanschaffen van een externe flitser misschien beter??
Hebben jullie tips, of welke boekjes + sites handig zijn om dit allemaal te ontdekken hoe ik meer kan leren?
Alvast bedankt en groetjes Dorie