Hulp gezocht voor bij uitzoeken van een lens
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Hulp gezocht voor bij uitzoeken van een lens
Een 14-24 kost veel en kan je daarom wellicht duur noemen. Maar die vind ik geen goed objectief op een DX camera. Hij is gewoon niet groothoek genoeg naar mijn idee.
- Reest
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Mij bevalt deze prima op een D200 en/of D300:
AF-S DX NIKKOR 10-24mm f/3.5-4.5G ED
M vr gr
Rinus
M vr gr
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Fijne tip als TS aangeeft dat hij/zijn maar een budget dan 350 euro heeft.Reest schreef:Mij bevalt deze prima op een D200 en/of D300:
M vr gr
Rinus

-
- Forumlid
- Contacteer:
Ik wil mijn sigma 10-20 4/ 5.6 wel wegdoen voor €300,00 . Denk erover om de sigma 8-16 ervoor in de plaats te kopen. Mijn exemplaar is uiterst scherp
Nikon F801s,D800, Canon G1x , Lensen Tokina AT-X 16-28 F2.8 pro fx,Sigma 35 1.4 DG HSM, Sigma AF 105mm f/2.8 EX HSM DG OS macro, Nikkor 80-200 2.8, Nikkor 50 1.8, flitsers Nissin Di866MKII, Metz 45CT4
http://www.flickr.com/photos/piotrpj/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/piotrpj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat zou een mooie deal zijn! Ik denk er even over na.peterpj schreef:Ik wil mijn sigma 10-20 4/ 5.6 wel wegdoen voor €300,00 . Denk erover om de sigma 8-16 ervoor in de plaats te kopen. Mijn exemplaar is uiterst scherp

Hebben jullie nog tips voor het kopen van tweedehands lenzen, en dan vooral bij marktplaats?
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Een vaak voorkomende vraag. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens...KLM schreef:Hebben jullie nog tips voor het kopen van tweedehands lenzen, en dan vooral bij marktplaats?
Als je dat namelijk doet (zoekfunctie gebruiken) dan krijg je onder meer dit:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... ds#p409083
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... ds#p409083
Niet echt één van de lenzen die ik in m'n hoofd had, maar wellicht een mooie: ik heb de kans een Nikkor 16-85 te scoren voor slecht 300 euro in uitstekende staat. Raden jullie mij dit aan? Mij lijkt het een mooie aanvulling, zeker met die prijs. 

Als jij hem niet koopt wil ik hem wel hebben voor dat geldKLM schreef:Niet echt één van de lenzen die ik in m'n hoofd had, maar wellicht een mooie: ik heb de kans een Nikkor 16-85 te scoren voor slecht 300 euro in uitstekende staat. Raden jullie mij dit aan? Mij lijkt het een mooie aanvulling, zeker met die prijs.

Nikon D90, Nikkor AF-S 16-85 f/3.5-5.6G ED VR DX, Nikkor AF-S VR 70-300mm f/4.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 50mm f1.8G, Nikkor AF-S 35mm f1.8G, SB-600
Ben ik de enige waarbij de zoekfunctie altijd 0 aan resultaat geeft? Vind het veld er uitnodigend uit zien, maar hij werkt mooi nietPatrick schreef:Een vaak voorkomende vraag. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens...KLM schreef:Hebben jullie nog tips voor het kopen van tweedehands lenzen, en dan vooral bij marktplaats?
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Vaak gaat het prima. De zoekfunctie is alleen niet zo goed met korte woordjes.Gideon schreef:Ben ik de enige waarbij de zoekfunctie altijd 0 aan resultaat geeft? Vind het veld er uitnodigend uit zien, maar hij werkt mooi nietPatrick schreef:Een vaak voorkomende vraag. Gebruik de zoekfunctie van het forum eens...KLM schreef:Hebben jullie nog tips voor het kopen van tweedehands lenzen, en dan vooral bij marktplaats?
Probeer anders de alternatieve zoekmethode eens.
Ha patrick, bedankt voor de opheldering. je kunt via google inderdaad wel makkelijk zoeken. Zou zelf haast zeggen, haal die zoekfunctie weg.
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Ze vullen elkaar aan. Je kan bijvoorbeeld via de zoekfuntie van het forum zoeken op gebruikersnaam en zo.Gideon schreef:Ha patrick, bedankt voor de opheldering. je kunt via google inderdaad wel makkelijk zoeken. Zou zelf haast zeggen, haal die zoekfunctie weg.
Heren, ik heb meer aan een advies dan aan geklets over de zoekfunctie.