Zeker weten. Of gewoon op de grond op een plastic zak zitten (rug tegen een paal of de boarding) Een stuk isolerend stuk schuim is wat warmer)MarileenK schreef: Ben op sommige moment door mijn hurken gegaan, een krukje is wel aan te bevelen zeg![]()
Veel betere serie dan de vorige. Probeer inderdaad afgesneden speelsters, toeschouwers en scheidsrechter te voorkomen. Was het een doelpunt die met die liggende keepster? Dan rechtvaardigt dat wat meer om toch te plaatsen, ondanks afgesneden lichaamsdelen. Probeer nog strakkere uitsneden om de speelsters te maken.
De gemoederen liepen vanmiddag weer flink op. Ik heb onder andere een "journalistieke serie" gemaakt van een forse overtreding met een tragische beenbreuk voor een van de spelers, met als gevolg heftige commotie. In verband met de relatie met de burenclub mocht niets van de wedstrijd daarvan op de website geplaatst worden. Ik heb dus drie uur voor nop gezeten en een dito uren aan nabewerking. Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen.