Dit is ook mijn gedachte,een stukje croppen tot die kromme lijnen dan wordt je nog méér in de foto getrokken.Verder een prachtige plaat ook dankzij ZW/W.Jasiu schreef:Mooi lijnenspel ...aandacht wordt de foto ingetrokken ..
alleen zou Ik hem gecropt hebben tot de rechte lijnen
dus die gehele "kromming" boven eraf laten hihi![]()
maakt m.i. de foto sterker !!!
Bij mij juist niet, door de knik in de lampen duik je als ware de foto in.Germay schreef:Dit is ook mijn gedachte,een stukje croppen tot die kromme lijnen dan wordt je nog méér in de foto getrokken.Verder een prachtige plaat ook dankzij ZW/W.Jasiu schreef:Mooi lijnenspel ...aandacht wordt de foto ingetrokken ..
alleen zou Ik hem gecropt hebben tot de rechte lijnen
dus die gehele "kromming" boven eraf laten hihi![]()
maakt m.i. de foto sterker !!!
Nou net wat je zegt. Je gaat zelf met je licjaam een beetje achterover hangen op weg naar beneden. Leuning zit ook laag en had heel de rit het gevoel voorover te duikelen. De houten treden, het gekletter van de band en vooral de muffe "oude" lucht maakt het wel heel bijzonder.Marc van den Oord schreef:prachtige plaat, jaja de tunnel......de roltrappen zijn zo steil dat je denkt voorover te vallen als je naar beneden gaat, met fiets.........als ik naar je foto kijk voel ik mij weer duizelig worden :mrgreen: dus het gevoel op deze roltrappen komt goed over!