Nee geen dating advertentie maar wel een serieuze vraag!
Ik ben op zoek naar een man of vrouw die tegen een af te spreken vergoeding mij verder kan helpen met het verbeteren van mijn foto's. Ik fotografeer al jaren maar ben van het type "op goed geluk" en of zelf uitproberen. Ik lees veel over fotografie maar kan dat dan vaak niet goed toepassen in de praktijk. Ik ben echt het type wat het beste leert van werken in de praktijk. Ik heb al overwogen om een cursus te gaan volgen maar ik zou eigenlijk graag een dag (halve dag) 1 op 1 les krijgen van iemand die verstand heeft van fotografie en dan het liefst met een voorkeur voor portretten en werken in een studio. Ik heb ruimte en kan voor die dag een model of meerdere modellen regelen ... welke fotograaf zou het leuk vinden om mij les te geven. Ik zoek wel iemand die echt verstand heeft van licht en apparatuur (camera instellingen) en die in verschillende licht omstandigheden mij kan uitleggen wat voor camera stand ik moet gebruiken (iso, diafragma, sluitertijden enz). Graag zou ik wat van je werk willen bekijken om te zien of we qua fotografie een match hebben. Ik ben benieuwd

Ik hoop dat ik op dit forum iemand kan vinden die het leuk zou vinden om een dagje met mij mee te lopen en die ervan overtuigt is dat hij of zij mij verder kan helpen met mijn grote fotografie passie!
Ik woon in Brielle (Zuid Holland) en heb in Tinte een fotoruimte ik fotografeer nu nog met een Nikon D40x (AF-S Nikkor 18-105 3.5-5.6ED) maar wil graag overstappen op een andere Nikon (ook daar zou ik graag met je over willen praten)
Mijn foto's staan op http://www.syllieme.nl
Met viendelijke groet,
Sylvia van Wingerden