Dank voor jullie opmerkingen en comments.
Klopt geheel, ben de laatste tijd niet vaak aanwezig met nwe berichten maar ik lees en kom toch bijna dagelijks nog wel kijken hoor.
Dus peter.. Don't worry.
Helaas moest ik het bestuur mededelen dat mijn Capture NX Gevorderden van 5 maart aanstaande moest afzeggen / verplaatsen.
Naast fotografie en studie is er een allesbepalende factor die nog een grotere rol vervuld in mijn leven en dat is mijn gezin.
Vanwege een familaire noodzaak moest ik de workshop verplaatsen naar een andere (nog nader te noemen) datum.
HeYokah schreef:kunnen dan mooi platen zijn,. ik vind het ronduit schande om zo met voedsel om te gaan,.. maar ja das de mentaliteit van de doldraaimaatschappij

Wat ik wel vervelend vind is dat in een Beoordelings sectie van dit forum bovenstaande reactie uitlokte. Ik kan deze mevrouw heel goed volgen en snap haar bezorgdheid.
Maar als zij alleen maar deze opmerking geeft op een serie foto's zonder ook maar inhoudelijk op de serie in te gaan dan denk ik wel eens.... Bah...
Ze neemt de moeite om een vinger te wijzen naar een ander maar bezit wel een computer met daarbij behorend stroomverbruik waar zij dan ook maar al te graag gebruik van maakt.
In haar comment genoemde doldraaimaatschappij (Weet niet wat dat betekend maar ik denk dat ze doordraaimaatschappij bedoelde), maakt ze toch ook gebruik van materialen en stroom (haar computer ed.) om deze nietszeggende comment te plaatsen.
HeYokah schreef:I love de commentaren op een foto,..... het geeft zoveel inzichten als groengraafje waar je op kan letten bij nemen van een foto!!!!!
leuk een fot met die sterretjes,.... nu idd nog proberen,.. met behulp van de commentaren er de 'Swoeng' aan te geven,....... leukkk
Daarnaast schrijft ze op 24 januari bovenstaand. Ze ontvangt graag maar geeft weinig...
Vraag me af of zij ook foto's laat afdrukken.. Zonde van al die bomen die voor het gebruikte papier worden "dolgedraaid".
Ze bezit ook een camera en objectieven, zijn deze ook Ecologisch verantwoord ?
Wie is nu schuld aan de door genoemde "doldraaimaatschappij"? (lees doordraaimaatschappij) Zij net zo hard als ik.
De pot verwijt de ketel.
Misschien is het daarom wel dat ik minder post... Weinig inhoud.. veel lucht.
Lawrence