Avedon Thema
- Frank B
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Avedon Thema
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop ooit zulke mooie platen te kunnen laten zien. Meer van dit...please!
Laatst gewijzigd door Frank B op do feb 24 2011 7:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Heel simpel............, een tien met een griffel
Geweldig mooi.
Uiteraard ook de site bekeken en genoten van wat er nog meer op stond, absolute klasse
vrgr
Tiny

Geweldig mooi.
Uiteraard ook de site bekeken en genoten van wat er nog meer op stond, absolute klasse

vrgr
Tiny
Uiteraard mooie foto's. Heb even moeten zoeken wat je met het thema bedoelde, hij had meerdere thema's, maar gelukt.
Ik durf het bijna niet te vragen: wat is het verschil tussen gewoon meel en tarwemeel.
George
Ik durf het bijna niet te vragen: wat is het verschil tussen gewoon meel en tarwemeel.
George
George en Lawrence, mag ik even (als voormalig boergeorge013 schreef:Uiteraard mooie foto's. Heb even moeten zoeken wat je met het thema bedoelde, hij had meerdere thema's, maar gelukt.
George

Altijd gedacht dat Dirk vd Broek de laatste amsterdamse boer was. Nu nog gewoon meel.
Lawrence, ik geloof niet dat deze foto's in 1 keer gelukken. Mij schijnt het dat deze damens er steed bleker uit moeten gaan zien in tijdsverloop. Hoe heb je dat opgelost?
George
Lawrence, ik geloof niet dat deze foto's in 1 keer gelukken. Mij schijnt het dat deze damens er steed bleker uit moeten gaan zien in tijdsverloop. Hoe heb je dat opgelost?
George
- Arabia
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De reden dat we gewoon meel en tarwemeel hebben gebruikt is eigenlijk heel simpel.
Normaal meel is heel fijn. Als je dat in lucht gooit heb je niets meer dan fijnstof dat als een wolk blijft hangen. We hebben dat aangevuld met het grovere tarwemeel zodoende
beter het vallende meel in beeld te brengen. Door die grovere stukken maakt dat het opgegooide meel "sporen" maakte in het beeld.
De dames hebben we om de 5 minuten met een luchtdrukspuit schoongeblazen
Maar ik verzeker je de dames hebben heel veel plezier gehad!!
Wij ook!
Ik hoop nu alle "boeren" dermate voldoende ingelicht te hebben inzake onze meelkeuze
Lawrence
Normaal meel is heel fijn. Als je dat in lucht gooit heb je niets meer dan fijnstof dat als een wolk blijft hangen. We hebben dat aangevuld met het grovere tarwemeel zodoende
beter het vallende meel in beeld te brengen. Door die grovere stukken maakt dat het opgegooide meel "sporen" maakte in het beeld.
De dames hebben we om de 5 minuten met een luchtdrukspuit schoongeblazen

Wij ook!
Ik hoop nu alle "boeren" dermate voldoende ingelicht te hebben inzake onze meelkeuze

Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...