was ik weer toe aan iets nieuws, een nieuwe layout, welke ik wat frisser wilde laten ogen.
Geen gedoe met flash, ik mag dan wel pas 28 zijn, maar dat heen en weer geschiet van allerlei foto's gaat me allemaal te snel, daar krijg ik jeuk van.
Met lood in de nette schoenen maar even dreamweaver gedownload van adobe.
....file...new...., en een hele diepe zucht, waar moet ik in hemelsnaam beginnen, er wordt gelijk gepraat over containers ( en dan niet degene waar ik mijn afgekloven kippenbotjes in deponeer ), css-tags, Div-tags en noem maar op.
Wonder boven wonder kreeg ik het gisteren na het eten redelijk te pakken, wat resulteerde in een bedtijd van 03:30, en een pakje marlborro minder.
Als eerste heb ik de templates die je kan kiezen in dreamweaver uit zitten pluizen, om de gang van zaken een beetje te snappen, erg lastig, maar wel heel erg leuk.
En als je klaar bent, kom je na het uploaden van je website ( ik heb dan een eigen domein ) weer een hoop fouten tegen, zoals bijvoorbeeld de naam van de pagina, deze moet je apart invullen anders heten al je pagina's naamloos document, wat bij mij nu het geval is, helaas best veel pagina's om aan te passen,
ik gok weer 03:30 dus

We zijn zeker nog niet klaar, er staat al flink wat op, and more to come,
Aangezien iedereen hier naast fotograferen met ons favoriete merk ook regelmatig websites bezoekt, en bezit
zou ik graag jullie mening horen over de layout etc,
vaak zien verschillende mensen verschillende dingen, waar je dat zelf af en toe niet meer ziet, aangezien je "door de Div-tags de website niet meer ziet" laten we maar zeggen.
Graag jullie expertise

Alvast bedankt,
Groet Jomar
www.jomarspanjaard.nl/fotografie