Heb 2 foto iets breder gecropt, geen afgehakte ledematen

1.

2.

Ik hoop zaterdag foto's te gaan maken van Dames Ter Leede1- Dames AZ (ere-divisie) voor de beker.RonL schreef: Bedankt voor alle tips, kan bijna niet wachten tot het weer zaterdagochtend wordt.
Het zal ook krap worden qua tijd, kijken of ik het ga redden.Wilci schreef:Ik hoop voor je dat het zaterdag een beetje weer is. Klinkt goed: eredivisie dames, ben benieuwd!
Ter Leede had met (volgens wedstrijdformulier) 0-14 gewonnen, (volgens de Ter Leede speler, tevens mijn zoontjeWilci schreef:Nette plaat en die kan zo in het album van de Ter Leede speler. Die ene tegenstander staat geinteresseerd te kijken hoe zijn maat het oplost. Vond het wel best blijkbaar.
Gaat e'm niet worden met die regen die hier naar beneden komtWilci schreef:Ik hoop voor je dat het zaterdag een beetje weer is. Klinkt goed: eredivisie dames, ben benieuwd!
Inderdaad, ook de foto's van buiten de lijnen maken er een mooi geheel van.Nikon Haak schreef:Dat fotograferen van snelle beelden binnen de lijnen is nog niet mijn sterkste punt maar buiten de lijnen valt ook wel veel te zien.