Ja Ronald, het overlijden van iemand zo dichtbij met zoveel mensen er om heen, hakt er wel in. Dan ga je wel heel anders naar huis, kan ik me zo voorstellen. Ik hoop voor je dat je voorlopig eens geschoond mag blijven voor dit soort incidenten.
Mike zei: "Zal er op letten om een lager standpunt te gebruiken. Ben echter bijna 2 meter lang, dus als ik op mijn knieën zit, dan zit ik met mijn boven lichaam nog vrij hoog"
Mike: ga gewoon op je k... zitten met je rug tegen de boarding of iets anders. Zeker bij dit formaat mannen en vrouwen is dit wel nodig. Je kijkt anders zo op ze neer. Dan worden je foto's nog leuker.
Marileen: Nette foto's! Bij #3 had ik die halve dame er af gesneden, dan maar een iets ander formaat, of anders weggelaten.Tja, de dames hebben hun eigen tempo en dynamiek. Zeker bij de lagere elftallen heeft het wel een hoog "gaapgehalte". Ik had laatst ook zo'n wedstrijd geschoten. Ik hield er 2 a 3 actie-achtige foto's van over.
Pieter: Wauw, verrassend mooi die spetterende prenten! Ik dacht eerst dat ik naar platen van Ronald zat te kijken! (ik hoop dat dit aan beide kanten goed opgenomen wordt!

) Mooie serie staande acties. Die laatste met die stofwolk is ook lekker cool.
Foxalert: Je bent als tribuneschieter met een aparte tak van de voetbalfotografie bezig. Leuk! Ben benieuwd wat je nog meer gaat laat zien.
Hier een paar van het weekend van het 3e elftal en de D1. Zomaar met een dun zonnetje. Ik was helemaal niet meer gewend om een stopje onder te belichten.
1
2
3
4