Kan het niet nalaten. Wat staat hier?
GeorgeDe foto oogt in ieder geval wat te groen (niet op mij goede monitor!) en niet lekker fris.
GeorgeDe foto oogt in ieder geval wat te groen (niet op mij goede monitor!) en niet lekker fris.
Snap de opmerking nietHeYokah schreef:dit is toch ,..mag ik hopen in scene gezet en geen echt 'huwelijkspaar" hoop ik ??
Dan mag ik hopen dat jouw avatar ook niet echt isHeYokah schreef:dit is toch ,..mag ik hopen in scene gezet en geen echt 'huwelijkspaar" hoop ik ??
Dan kun je de reacties toch nog even doornemen, zolang is de draad niet.wil schreef: Wat is de beste manier om de ruis veroorzaakt door te hoge iso instelling te verminderen om weer ontopic te zijn?
Ik dacht dat het vermeld stond in dit topic maar zie het niet meer. Is het beter in NX2 of Photoshop CS5?
Was beetje gemakzuchtigLéon Obers schreef:Dan kun je de reacties toch nog even doornemen, zolang is de draad niet.wil schreef: Wat is de beste manier om de ruis veroorzaakt door te hoge iso instelling te verminderen om weer ontopic te zijn?
Ik dacht dat het vermeld stond in dit topic maar zie het niet meer. Is het beter in NX2 of Photoshop CS5?![]()
Kijk ook simpel naar de bewerkingen die enkele mensen hebben gemaakt van het originele NEF-bestand en als voorbeeld gegeven zijn. Een beeld zegt meer dan duizend woorden.
Dan heb je in je gemakzucht toch niet goed gelezen en de voorbeelden goed bekeken.wil schreef: Was beetje gemakzuchtig![]()
Lijkt mij dat NX2 de ruis onderdrukking mooier doet.
Ik heb mijn brillenglazen schoon gemaakt.Léon Obers schreef:Dan heb je in je gemakzucht toch niet goed gelezen en de voorbeelden goed bekeken.wil schreef: Was beetje gemakzuchtig![]()
Lijkt mij dat NX2 de ruis onderdrukking mooier doet.:mrgreen:
In mijn voorbeeld komt het voor de algehele foto voornamelijk als resultaat van de mogelijkheden van de RAW-converter van CS-5 zelf.wil schreef: Tekst nu ook gevonden, neat image voor de ruis onderdrukking.