Heus nietCees Laarman schreef:Veel plezier ermee. Enneh, beetje last van NAS? :mrgreen:
AF-S DX NIKKOR 35 mm f/1.8G
-
Kika
Re: AF-S DX NIKKOR 35 mm f/1.8G
Veel plezier met deze lens. Heb 'm zelf ook en ben er blij mee. Gebruik deze graag ipv de 35mm stand van de zoom ..Kika schreef:Ik heb deze aangeschaft, ikke blij
Groet, Jeroen
-
Kika
JeroenS schreef:Veel plezier met deze lens. Heb 'm zelf ook en ben er blij mee. Gebruik deze graag ipv de 35mm stand van de zoom ..Kika schreef:Ik heb deze aangeschaft, ikke blij![]()
Groet, Jeroen
Thanks
Heb je de 18-55 er wel bij nog?
-
yellowfish
Re: Nikkor 35mm f/1.8G DX?? Het zal toch niet waar zijn?
mikemix schreef:Ik geloof het zo net niet...yoyo schreef:
AF-S VR Nikkor 85mm f/1.4G IF
vooruit ziende blik......
-
Kika
Re: Nikkor 35mm f/1.8G DX?? Het zal toch niet waar zijn?
Oud bericht, maar er zit idd geen VR opyellowfish schreef:mikemix schreef:Ik geloof het zo net niet...yoyo schreef:
AF-S VR Nikkor 85mm f/1.4G IF
vooruit ziende blik......
Hallo Kika,Kika schreef:ThanksJeroenS schreef:Veel plezier met deze lens. Heb 'm zelf ook en ben er blij mee. Gebruik deze graag ipv de 35mm stand van de zoom ..Kika schreef:Ik heb deze aangeschaft, ikke blij![]()
Groet, Jeroen![]()
Heb je de 18-55 er wel bij nog?
Nee ik heb er geen 18-55 bij. Maar wanneer ik 35mm kies, neem ik (in principe..) de vaste lens. De zoom die ik heb heeft een grooot bereik (een -kleine- superzoom) die ook de 35mm raakt. Ik merk dat ik de 35mm prettiger vind werken in het maken alswel in het eindresultaat.
Heb je er al mee gefotografeerd?
Groet, Jeroen
-
Kika
Nou, wel wat geschoten gisteren, maar ik ben nog teveel bezig met de instellingen leren van de camera dus kan eigenlijk niks zeggen over het resultaat.
Zodra ik wat meer weet zal ik wat foto's plaatsen
-
Kika
Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zou ik niet doen. De resultaten zijn niet zo goed als met een echte macro en je maakt er toch kosten aan. Beter gewoon even leren omgaan met wat je nu hebt,. Dat macroobjectief kopen als je er het geld voor hebt. Ze komen regelmatig langs in de te koop sectie!Kika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
-
Kika
Ok, dan zal ik dat over laten gaan.Patrick schreef:Zou ik niet doen. De resultaten zijn niet zo goed als met een echte macro en je maakt er toch kosten aan. Beter gewoon even leren omgaan met wat je nu hebt,. Dat macroobjectief kopen als je er het geld voor hebt. Ze komen regelmatig langs in de te koop sectie!Kika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
Ik red het dan zolang nog wel met de lenzen die ik heb
- Patrick
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Geen second opinion nodig?Kika schreef:Ok, dan zal ik dat over laten gaan.
-
Kika
Neuhhh, ik geloof je welPatrick schreef:Geen second opinion nodig?Kika schreef:Ok, dan zal ik dat over laten gaan.
-
Axelred
Misschien kan je het voorlopig idd. zonder macro lens doenKika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
een voorbeeldje met de 35mm lens :
http://www.flickr.com/photos/44847726@N08/7202232872/" onclick="window.open(this.href);return false;
of :
http://www.flickr.com/photos/44847726@N ... hotostream" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Axel
- Ralph
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ze heeft intussen al een Tamron 90mm macroAxelred schreef:Misschien kan je het voorlopig idd. zonder macro lens doenKika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
een voorbeeldje met de 35mm lens :
http://www.flickr.com/photos/44847726@N08/7202232872/" onclick="window.open(this.href);return false;
of :
http://www.flickr.com/photos/44847726@N ... hotostream" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Axel