Heus nietCees Laarman schreef:Veel plezier ermee. Enneh, beetje last van NAS? :mrgreen:

Heus nietCees Laarman schreef:Veel plezier ermee. Enneh, beetje last van NAS? :mrgreen:
Veel plezier met deze lens. Heb 'm zelf ook en ben er blij mee. Gebruik deze graag ipv de 35mm stand van de zoom ..Kika schreef:Ik heb deze aangeschaft, ikke blij
JeroenS schreef:Veel plezier met deze lens. Heb 'm zelf ook en ben er blij mee. Gebruik deze graag ipv de 35mm stand van de zoom ..Kika schreef:Ik heb deze aangeschaft, ikke blij![]()
Groet, Jeroen
mikemix schreef:Ik geloof het zo net niet...yoyo schreef:
AF-S VR Nikkor 85mm f/1.4G IF
Oud bericht, maar er zit idd geen VR opyellowfish schreef:mikemix schreef:Ik geloof het zo net niet...yoyo schreef:
AF-S VR Nikkor 85mm f/1.4G IF
vooruit ziende blik......
Hallo Kika,Kika schreef:ThanksJeroenS schreef:Veel plezier met deze lens. Heb 'm zelf ook en ben er blij mee. Gebruik deze graag ipv de 35mm stand van de zoom ..Kika schreef:Ik heb deze aangeschaft, ikke blij![]()
Groet, Jeroen![]()
Heb je de 18-55 er wel bij nog?
Zou ik niet doen. De resultaten zijn niet zo goed als met een echte macro en je maakt er toch kosten aan. Beter gewoon even leren omgaan met wat je nu hebt,. Dat macroobjectief kopen als je er het geld voor hebt. Ze komen regelmatig langs in de te koop sectie!Kika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
Ok, dan zal ik dat over laten gaan.Patrick schreef:Zou ik niet doen. De resultaten zijn niet zo goed als met een echte macro en je maakt er toch kosten aan. Beter gewoon even leren omgaan met wat je nu hebt,. Dat macroobjectief kopen als je er het geld voor hebt. Ze komen regelmatig langs in de te koop sectie!Kika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
Geen second opinion nodig?Kika schreef:Ok, dan zal ik dat over laten gaan.
Ik red het dan zolang nog wel met de lenzen die ik heb
Neuhhh, ik geloof je welPatrick schreef:Geen second opinion nodig?Kika schreef:Ok, dan zal ik dat over laten gaan.
Ik red het dan zolang nog wel met de lenzen die ik heb
Misschien kan je het voorlopig idd. zonder macro lens doenKika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
Ze heeft intussen al een Tamron 90mm macroAxelred schreef:Misschien kan je het voorlopig idd. zonder macro lens doenKika schreef:Is het wat om op deze lens een macro filter voor te zetten, tot zolang ik een macro lens ken betalen?
een voorbeeldje met de 35mm lens :
http://www.flickr.com/photos/44847726@N08/7202232872/" onclick="window.open(this.href);return false;
of :
http://www.flickr.com/photos/44847726@N ... hotostream" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Axel