Tijdschrift
Tijdschrift
Nog een topic, waar ikzelf nog niets over heb kunnen vinden op het forum (of ik zoek niet goed...): tijdschriften!
Waar zijn jullie op geabonneerd? Ikzelf heb een abo op Chip Foto Video (volgens mij is dat een uit het Duits vertaald blad, met een enkel NL artikel) en Zoom.nl (waar ikzelf erg over te spreken ben).
Welk blad is de moeite waar om nog een abo op te nemen?
Verder: BBC Wildlife (van die tentoonstelling), kent iemand dat? Zo ja, worden daar bij de foto's de camerainstellingen weergegeven, zoals in de boeken van de tentoonstellingen?
ben benieuwd naar de reacties...
Gr.,
Wouter
Waar zijn jullie op geabonneerd? Ikzelf heb een abo op Chip Foto Video (volgens mij is dat een uit het Duits vertaald blad, met een enkel NL artikel) en Zoom.nl (waar ikzelf erg over te spreken ben).
Welk blad is de moeite waar om nog een abo op te nemen?
Verder: BBC Wildlife (van die tentoonstelling), kent iemand dat? Zo ja, worden daar bij de foto's de camerainstellingen weergegeven, zoals in de boeken van de tentoonstellingen?
ben benieuwd naar de reacties...
Gr.,
Wouter
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik heb een abonnement op Focus.
Een tijdschrift heeft in deze internettijd beperkte waarde. Testen e.d. zijn altijd later dan op internet dus meestal ben ik al op de hoogte.
Verder koop ik nog wel eens iets in de losse verkoop, meestal een Engels blad, voornamelijk om de foto's van de Engelse kust en landschappen waar ik een liefhebber van ben
De Duitse bladen vind ik humorloos en te veel op apparatuur gericht, net zoals de Duitse bladen over HiFi met idiote klasseringen als Absolute Spitzenklasse enz.
De Zoom koop ik sporadisch in de losse verkoop.
Deze wordt na een heel matig begin langzaam beter maar de Zoom lezen geeft me helaas hetzelfde gevoel als na het eten van een BigMac; eigenlijk niet lekker, snel weer honger en dus zonde van je geld. En dat flutpapier en de slechte druk is helaas gebleven
Groet
Skippy
Een tijdschrift heeft in deze internettijd beperkte waarde. Testen e.d. zijn altijd later dan op internet dus meestal ben ik al op de hoogte.
Verder koop ik nog wel eens iets in de losse verkoop, meestal een Engels blad, voornamelijk om de foto's van de Engelse kust en landschappen waar ik een liefhebber van ben

De Duitse bladen vind ik humorloos en te veel op apparatuur gericht, net zoals de Duitse bladen over HiFi met idiote klasseringen als Absolute Spitzenklasse enz.
De Zoom koop ik sporadisch in de losse verkoop.
Deze wordt na een heel matig begin langzaam beter maar de Zoom lezen geeft me helaas hetzelfde gevoel als na het eten van een BigMac; eigenlijk niet lekker, snel weer honger en dus zonde van je geld. En dat flutpapier en de slechte druk is helaas gebleven

Groet
Skippy
Hallo Wouter,
Ik koop zo nu en dan nog wel eens het duitse blad Colorfoto, lekker gortdroog en veel rijen, kolommen en cijfertjes (@Skippy
). Maar over het algemeen surf ik voor info of loop de bieb in om meteen een aantal nummers van bladen door te nemen. Want tijdschriften eindigen over het algemeen in de recyclering.
Groet
Ik koop zo nu en dan nog wel eens het duitse blad Colorfoto, lekker gortdroog en veel rijen, kolommen en cijfertjes (@Skippy

Groet
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Dat zijn de 2 onderwerpen die mij in Focus ook het meest interesseren. Plus dat Focus mooi gedrukt wordt op goed papierSwederD70 schreef:Focus is zeer goed vind ik, zitten soms hele mooie portfolio's bij en ook het stuk over digitaal bewerken zijn leerzaam.

Waar ik me aan stoor is de naar mijn mening te weinig kritische testen van apparatuur.
Groet
Skippy
Ik heb ook chip foto video, nog 1,5 jaar.
Bij een 2 jarig abbo zat gratis een tas van national geographics.
Tas is 75 euro in de winkel, het abbo 59 euro. Dan is de keuze niet moeilijk
Maar over een paar maanden ga ik het abbo opzeggen. Ik denk dat ik dan overstap op Zoom. Komt toch fijner over met iets wat meer diepgang.
Bij een 2 jarig abbo zat gratis een tas van national geographics.
Tas is 75 euro in de winkel, het abbo 59 euro. Dan is de keuze niet moeilijk

Maar over een paar maanden ga ik het abbo opzeggen. Ik denk dat ik dan overstap op Zoom. Komt toch fijner over met iets wat meer diepgang.