Foto-1

Foto-2

Foto-3

Foto-4

Foto-5

Foto-6

Foto-7

Foto-8

Er lopen altijd apartelingen mee met de 4-daagse, weet nog dat er vorig jaar eentje was die alle 4 de dagen op de klompen had gelopen, vidn ik echt knap, ik hou het nog geen 50 meter uit op die dingen laat staan 200 km. Ik ben helaas dit jaar niet vrij met de 4-daagse, de vrijdag is ook een leuke dag om te fotograferen, vooral op de "via gladiola" als iedereen binnenkomt. zijn er geen sportievelingen in deze club die zelf meelopen?woudew schreef:Is het alweer carnaval?
JacTrum schreef:Klopt helemaal! Ik zag je daar staan en hoefde geen seconde na te denken om te weten wie je was. Dus ik tikte je inderdaad aan en riep 'hallo!' Toen je gezicht vervolgens een groot vraagteken werd voegde ik er aan toe 'Van de Nikon club' Ik was dus ook erg nieuwsgierig naar de (zoals nu blijkt) leuke foto's die je gemaakt hebt. Omdat ik (voor de 23e keer) de Vierdaagse meeloop kan ik er geen foto's van maken. Ten eerste omdat je het, zoals dat heet, 'druk genoeg hebt met jezelf', maar ook omdat ik niet de juiste spullen mee kan slepen. Ik heb dus wel een compactje bij me, maar dat is echt voor de kiekjes met de wandelmaten. Het wandelen ging de eerste twee dagen overigens voorbeeldig, met name door het prachtige wandelweer.