Laatst bij een roofvogelshow geweest, hier een kleine selectie van de gemaakte fotos.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Mea culpa. Maar in dit speciale geval kon ik het niet laten om er toch een opmerking over te maken.Zelfontspanner schreef:Geen gezeur over "is niet scherp" en zo."
Soms zijn wij net mensen.Zelfontspanner schreef:Als zelfs bestuursleden zo reageren in dit draadje lijkt het me verstandig om dit bericht aan te passen.Patrick schreef:Eigenlijk kunnen wat mij betreft alle even nummers eruit. Alle oneven genummerde foto's zijn beter!![]()
2 en 4 zijn inderdaad wel heel slecht. Die moet je echt gelijk weggooien; die halen de hele serie naar beneden. Dat is zonde.
Ik vind foto 1 de mooiste.
Met name "Wij zien dit als het "gezellige" fotohoekje. Geen gezeur over "is niet scherp" en zo."
Dat is precies mijn punt. Mijn eerste inschatting dat jij als plaatser het wel op prijs zou stellen was blijkbaar wel waar. Goed te lezen. Dank je voor die reactie!kurt schreef:Desalniettemin stel ik het persoonlijk wel op prijs, omdat er in wezen gezegd wordt "wees wat kritischer met wat je plaatst, want daarmee verhoog je de kwaliteit van de serie". Beetje het " de zwakste schakel" verhaal .
Eigenlijk horen we de discussie niet hier te voeren, maar soms loopt het gewoon zo.Zelfontspanner schreef:Niet om flauw te doen, en ik ben het ook helemaal met je onderschrift eens, maar ik dacht dat jezelf nogal van de regeltjes bent (link), en ze staan er toch echt