Titel:
Natuurlijk Bewogen Door Kwetsbaarheid
Insert Image:

Groet Hans5
ik heb m kleiner ingestuurd dan hierboven, printtechnisch kunnen ze er helemaal niks mee. en als de foto onrechtmatig gebruikt wordt, komen ze daar vanzelf wel achter.Opgezetfan schreef:Ik denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's
Ik doe iig niet mee, wil iig niet dat mijn foto rechtenvrij gebruikt mag worden.
Beste Martijn ik vind het jammer dat ondanks dat je vaak positieve commentaren krijgt over je zeker mooie foto'sIk denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's Confused
Ik doe iig niet mee, wil iig niet dat mijn foto rechtenvrij gebruikt mag worden.
Ik ben enthousiast over een foto als ik de foto ook mooi vind en ik geef heel veel opbouwende kritiek hoor.BUG322 schreef:Beste Martijn ik vind het jammer dat ondanks dat je vaak positieve commentaren krijgt over je zeker mooie foto'sIk denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's Confused
Nooit eens een keertje posititief kan doen over andermans foto's ik heb het je nooit zien doen.
Opbouwende kritiek mag uiteraard ook, zelfs liever.
Zo kunnen we ook wat van jouw fijne skills genieten en leren.
met vriendelijke maar direkte groet
Marco
Idd die foto is gewoon te luguber voor worden en slaat helemaal niet op het thema, van mij mag die ook worden verwijderdBUG322 schreef:Ik vind die geite koppen in opdracht van de week eerder iets wat buiten de boot valt.
groetjes