Shell Foto wedstrijd Wat hebben jullie geplaatst ???

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
differhans

Shell Foto wedstrijd Wat hebben jullie geplaatst ???

Bericht door differhans » di jul 03 2007 8:15 pm

IK was het bijna vergeten, dus onderstaande foto, zondag nog snel onbewerkt de "deur'' uit.

Titel:
Natuurlijk Bewogen Door Kwetsbaarheid

Insert Image: Afbeelding

Groet Hans5

rik6230

Bericht door rik6230 » di jul 03 2007 9:25 pm

Ik heb in elk geval geprobeerd wat te plaatsen. Ik heb ze wel niet terug kunnen vinden. Dit was er een van:

Afbeelding

groet,
Rik

a90
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door a90 » di jul 03 2007 9:31 pm

Rik, jij wint natuurlijk nooit zo ! Je hebt deze al gemaakt met een D200 :) Hans heeft tenminste nog een Canon 300d ;)
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul

A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"

differhans

Bericht door differhans » di jul 03 2007 9:39 pm

Betrapt :oops:

Klopt, een paar jaar geleden gemaakt. :roll:

Inmiddels heb ik het licht gezien en doe het sinds vorig jaar met nikon, sinds kort met een D80 :mrgreen:

Groet Hans5

rik6230

Bericht door rik6230 » di jul 03 2007 9:42 pm

differhans schreef:Betrapt :oops:

Klopt, een paar jaar geleden gemaakt. :roll:

Inmiddels heb ik het licht gezien en doe het sinds vorig jaar met nikon, sinds kort met een D80 :mrgreen:

Groet Hans5
Nooit te laat om tot inkeer te komen :D.

groet,
Rik

BUG322

Bericht door BUG322 » di jul 03 2007 11:29 pm

Boefje !! :)

Sensuele vorm :lol: :lol: :oops:

koentor

Bericht door koentor » wo jul 04 2007 12:51 am

Afbeelding

bewogen door emotie. punkconcert, stagedivers, singalongs, alles erop en eraan

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo jul 04 2007 8:56 am

Ik denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's :?

Ik doe iig niet mee, wil iig niet dat mijn foto rechtenvrij gebruikt mag worden.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

koentor

Bericht door koentor » wo jul 04 2007 11:08 am

Opgezetfan schreef:Ik denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's :?

Ik doe iig niet mee, wil iig niet dat mijn foto rechtenvrij gebruikt mag worden.
ik heb m kleiner ingestuurd dan hierboven, printtechnisch kunnen ze er helemaal niks mee. en als de foto onrechtmatig gebruikt wordt, komen ze daar vanzelf wel achter.

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo jul 04 2007 11:29 am

Uhm koentor, waarom denk jij dat er fotowedstrijden worden gehouden? Niet omdat de organisator het alleen maar leuk vind om 5 D200's weg te geven. Ze willen de foto's waarschijnlijk gebruiken in hun folders en als promomateriaal etc.

Volgens mij heb je de voorwaarden niet helemaal goed gelezen:

Het auteursrecht op alle voor deze Competitie ingezonden afbeeldingen blijft rusten bij de betreffende fotograaf. Echter, in ruil voor deelname aan de Competitie van Sanoma Men’s Magazines en Shell International Limited, geven deelnemers Sanoma Men’s Magazines en Shell International Limited een exclusief, onherroepbaar en overdraagbaar recht om te allen tijde enige of alle ingezonden afbeeldingen in hun publicaties in een willekeurig medium, op hun websites en in hun promotiemateriaal te publiceren zonder verdere betaling aan of overleg met de betreffende fotografen. De fotografen van op deze manier gebruikte afbeeldingen zullen met een volledige referentie worden vermeld.

Maar als ik je foto zo zie en vergelijk met wat er ingezonden is hoef jij niet bang te zijn dat je foto onrechtmatig gebruikt zal worden ;)

koentor

Bericht door koentor » wo jul 04 2007 11:43 am

nee, dat ben ik ook niet :D haha. ik bedoelde met onrechtmatig eigenlijk dat ie op een verkeerde manier gebruikt wordt, zij mogen de foto niet zomaar bij een stuk over ruzies plaatsen, want dat is het immers niet.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » wo jul 04 2007 12:04 pm

BUG322 schreef:Sensuele vorm :lol: :lol: :oops:
Fotografie is toch gebruik maken van verbeelding en fantasie? :wink:

Groet

Skippy

BUG322

Bericht door BUG322 » wo jul 04 2007 4:20 pm

Ik denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's Confused

Beste Martijn ik vind het jammer dat ondanks dat je vaak positieve commentaren krijgt over je zeker mooie foto's

Nooit eens een keertje posititief kan doen over andermans foto's ik heb het je nooit zien doen.

Opbouwende kritiek mag uiteraard ook, zelfs liever.
Zo kunnen we ook wat van jouw fijne skills genieten en leren.

met vriendelijke maar direkte groet

Marco

BUG322

Bericht door BUG322 » wo jul 04 2007 4:24 pm

Ik vind die geite koppen in opdracht van de week eerder iets wat buiten de boot valt.

groetjes

M.Oorthuis
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door M.Oorthuis » wo jul 04 2007 5:07 pm

BUG322 schreef:
Ik denk dat jullie vast een kans maken met deze foto's Confused

Beste Martijn ik vind het jammer dat ondanks dat je vaak positieve commentaren krijgt over je zeker mooie foto's

Nooit eens een keertje posititief kan doen over andermans foto's ik heb het je nooit zien doen.

Opbouwende kritiek mag uiteraard ook, zelfs liever.
Zo kunnen we ook wat van jouw fijne skills genieten en leren.

met vriendelijke maar direkte groet

Marco
Ik ben enthousiast over een foto als ik de foto ook mooi vind en ik geef heel veel opbouwende kritiek hoor.
BUG322 schreef:Ik vind die geite koppen in opdracht van de week eerder iets wat buiten de boot valt.

groetjes
Idd die foto is gewoon te luguber voor worden en slaat helemaal niet op het thema, van mij mag die ook worden verwijderd :|

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”