Nou toe maar. Als ik een bosje hout wil, grabbel ik wel ff naast me op de bank. Wegkijken doe ik natuurlijk ook niet maar, hier gaat het om een model uit de modeshow die later zou plaatsvinden in de oude kerk op de oude markt. Ik liep er om heen. Dat was dus een stukje reclame voor die modeshow.
Er liep ook nog een dame in het wit. De rok van het geheel was gemaakt met allerhande vakjes er in.
In de vakjes zaten allerhande zaken die je er zo uit kon halen. Zaken zoals pinda's e.d. Vandaar die kinderen onder in het beeld. Die kon ik niet van de voorzijde maken. Wel jammer.
9.
Deze meneer fotografeerde voor de organissatie met een D200. Uiteraard even een babbeltje gemaakt.
10.
Deze meneer maakte zijn foto's op een iets ouderwetse manier. Daarna heeft ie mij gefotografeerd.
11.
Deze dames maar even gevraagd.
12.
Na de martk moet er opgeruimd worden. De ploeg zit al klaar. Het zou zo een scenen uit de Birds kunnen zijn.
13.
Her en der geen scheve blikken gehad. Wel en opmerking van iemand in de trand van: zo dat doe je snel.
Klopt ook wel. De camera hing voor me en enkel als ik iets wilde schieten was het pakken, voor mijn gezicht drukken, focus, klik en direct weer laten hangen en de andere kant op kijken. Werkt heel mooi.
Deze meneer gaf een thuns up.
Zo.n club pet helpt soms ook wel een beetje.
14.