Shell Foto wedstrijd Wat hebben jullie geplaatst ???

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
GdP

Bericht door GdP » wo jul 04 2007 5:26 pm

Luguber ja, die geitenkoppen. :(

Ik denk dat hun iets is overkomen. :cry:

Gerrit

rik6230

Bericht door rik6230 » wo jul 04 2007 9:59 pm

[/quote]

Ik ben enthousiast over een foto als ik de foto ook mooi vind en ik geef heel veel opbouwende kritiek hoor.
[/quote]

De loftrompet steken is niet echt moeilijk 8) Positief kritisch zijn n.a.v. een foto die je niet mooi vindt, dat is denk ik een uitdaging. Ik bedoel dit niet vervelend maar degene die een foto plaatst stelt zich kwetsbaar op. Ik vind dat iemand die reageert zich ook kwetsbaar moet opstellen door te zeggen wat hij/zij goed vindt en wat hij/zij VINDT dat voor verbetering vatbaar is. Dan kun je een open eerlijke uitwisseling van gedachten krijgen. Door onduidelijk te zijn of alleen maar te zeggen; ik vind het niks doe je de "plaatser " te kort. Als ik iets slecht vind maar zou niet weten waarom zou ik heel sterk overwegen niets te zeggen.
(ik zeg dit mede n.a.v. de opmerkingen van Opgezetfan in dit draadje)

groet,
Rik

differhans

Bericht door differhans » wo jul 04 2007 11:00 pm

@ Rik
Het blijft een uitdaging, een positieve uitdaging aan te gaan :)

Verder is het zo, dat ik het niet kon maken, geen foto te plaatsen maar wel te vragen: Wat hebben jullie geplaatst.
Ook omdat er bij de bekend making van deze wedstrijd zo enthousiast werd gereageerd.

Mijn foto is bedoeld, om mijn tekst te ondersteunen.
Ook om het woord natuurlijk op twee manieren tot uiting te laten komen.

Knap van mijzelf :oops: om uit die miljarden en miljarden erwten, deze ene op de gevoelige pixels vast te leggen. ( 160 Hectare )

Groet

olle_griese
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door olle_griese » wo jul 04 2007 11:19 pm

Dit draadje is niet gemaakt om het over geitekoppen te hebben maar ik doe het toch even.
Ik vind jullie erg kinderachtig, er hoeft maar iets bloed in voor te komen en jullie walgen er al van.
Kom op , we zijn volwassen mensen toch.
Eerst die mooie (ontlede) kippenfoto van (ik dacht) Henderiks afkraken zodat de mod hem verwijdert en nu deze?
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends

BUG322

Bericht door BUG322 » wo jul 04 2007 11:26 pm

Ik vind het niks met gezelligheid te maken hebben.
Verre van dat.
Ik kan er ook geen filosofie in vinden zoals differ met zijn foto.

Ik ben echt niet geschokt of zo .

Maar ik word daar niet echt warm van.

Ik zou ook absoluut niet vragen om hem te verwijderen
Dat is geheel aan de plaatser

Maar je kan wel zeggen dat je het niks vindt

groetjes
Laatst gewijzigd door BUG322 op wo jul 04 2007 11:31 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

GdP

Bericht door GdP » wo jul 04 2007 11:28 pm

Die foto mag er van mij best in blijven staan. :(

Waarom zou je die weg willen halen? :roll:

Ik heb daar geen moeite mee. :(

Het valt best nog wel mee. :oops:

Ik moet zelfs zeggen: ‘het doet me niets ’. Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken. :cry:

Alleen wel erg sneu voor die geiten. :cry:

Gerrit :lol:

rik6230

Bericht door rik6230 » wo jul 04 2007 11:45 pm

olle_griese schreef:Dit draadje is niet gemaakt om het over geitekoppen te hebben maar ik doe het toch even.
Ik vind jullie erg kinderachtig, er hoeft maar iets bloed in voor te komen en jullie walgen er al van.
Kom op , we zijn volwassen mensen toch.
Eerst die mooie (ontlede) kippenfoto van (ik dacht) Henderiks afkraken zodat de mod hem verwijdert en nu deze?
Ik snap het niet. Wie is jullie ?

groet,
Rik

koentor

Bericht door koentor » do jul 05 2007 8:29 pm

maar ff ontopic: meer mensen foto's gestuurd voor die wedstrijd?

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » do jul 05 2007 8:49 pm

haha ff offtopic nog...
Volgens mij moet je gewoon in een ander draadje over de Shell fotowedstrijd beginnen!
Tís toch wel kenmerkend voor dit forum dat na 1 pagina de discussie over iets anders gaat als bedoeld in de titel. En als een trein loopt...
Dus grote kans dat het in een ander topic wel 'ontopic' reacties krijgt.
-----------------------

Nee, ik heb niks ingestuurt....heb geen zin in het feit dat mijn foto verzuipt in de ingezonden hoeveelheid.
En dat terwijl er maar 5 hele D200 zijn te verdelen....
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

paparazzi

Bericht door paparazzi » do jul 05 2007 9:18 pm

koentor schreef:maar ff ontopic: meer mensen foto's gestuurd voor die wedstrijd?
yep, ik heb er volgens mij 4 opgekregen (kreeg constant fouten bij 't uploaden dus het vergde wel een hoop doorzettingsvermogen moet ik zeggen...)

rik6230

Bericht door rik6230 » do jul 05 2007 9:52 pm

paparazzi schreef:
koentor schreef:maar ff ontopic: meer mensen foto's gestuurd voor die wedstrijd?
yep, ik heb er volgens mij 4 opgekregen (kreeg constant fouten bij 't uploaden dus het vergde wel een hoop doorzettingsvermogen moet ik zeggen...)
Heeft iemand zijn/haar eigen foto's terug kunnen vinden ? Ik heb de mijne niet meer gezien. :roll:

groet,
Rik

paparazzi

Bericht door paparazzi » vr jul 06 2007 12:05 am

ja, ik heb ze gezien in de betreffende rubrieken, maar daar kwamen ze pas na 2 dagen ofzo in terecht

koentor

Bericht door koentor » vr jul 06 2007 8:16 am

ik kan de mijne nog steeds terugvinden, hij verplaatst niet op de pagina zelf, volgens mij gooien ze de foto's pr pagina online ofzo

Thik Hai
Forumlid
Forumlid

Bericht door Thik Hai » vr jul 13 2007 2:01 pm

koentor schreef:Afbeelding

bewogen door emotie. punkconcert, stagedivers, singalongs, alles erop en eraan
Dit is mooi!

Cor
Erger u niet, verwonder u slechts.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”