Lichtsporen
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
4.5 seconden was deze, ik heb hem eruit gepikt omdat er 2 auto's met knipperlichten op staan.
Trouwens wel bizar dat zelf op 100 % geen auto's zichtbaar zijn.
Het viel me trouwens op hoe moeilijk het is om een stuk weg te vinden zonder lantarenpalen hier in het westen.
Trouwens wel bizar dat zelf op 100 % geen auto's zichtbaar zijn.
Het viel me trouwens op hoe moeilijk het is om een stuk weg te vinden zonder lantarenpalen hier in het westen.
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
Dit geeft een goed idee van hoe het er uit ziet Star trails
Voor mijn eigen foto's moet ik nog eens een keer in de oude doos duiken en de de scanner ontstoffen en weer aansluiten ik ben eigenlijk best benieuwd of hij het nog doet..
Voor mijn eigen foto's moet ik nog eens een keer in de oude doos duiken en de de scanner ontstoffen en weer aansluiten ik ben eigenlijk best benieuwd of hij het nog doet..
Dat lijken hele cirkels maar zijn het niet het zijn verschillende sterren die min of meer elkaars baan overlappen.
sluitertijden Zo lang als de batterij mee gaat of zolang het echt donker is soms zelfs 5 tot 6 uur er mag dan geen maan zijn omdat je anders al snel overbelichte foto's krijgt en hier in Europa is het door de lichtvervuiling al erg moeilijk om geen overbelichting te krijgen.... ik denk wel een van de meest tijdrovende vormen van fotografie.
Luc
sluitertijden Zo lang als de batterij mee gaat of zolang het echt donker is soms zelfs 5 tot 6 uur er mag dan geen maan zijn omdat je anders al snel overbelichte foto's krijgt en hier in Europa is het door de lichtvervuiling al erg moeilijk om geen overbelichting te krijgen.... ik denk wel een van de meest tijdrovende vormen van fotografie.
Luc
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Eeh, meestal 24 uur Paparazzipaparazzi schreef:eej, da's gaaf! hoe lange sluitertijden zijn dat wel niet waar ze zo'n hele cirkel maken?

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul