1e keer fotos maken paintball

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
htims

1e keer fotos maken paintball

Bericht door htims » vr sep 30 2011 3:39 pm

01
Afbeelding

02
Afbeelding

en laatste
03
Afbeelding

Peterpan

Re: 1e keer fotos maken paintball

Bericht door Peterpan » vr sep 30 2011 4:38 pm

Ziet er spannend uit!
Goed vast gelegd.

Myriad

Bericht door Myriad » vr sep 30 2011 7:43 pm

Leuk om eens foto's van te zien op het forum.
Heb het zelf ook al 2 keer gedaan, waarvan 1 keer zelfs in het donker (alleen langs de randen van het bosperceel stonden schijnwerpers). Erg spannend. Heb er zo weer zin in.
Heb de overige foto's ook gezien. Aan hun professionele spullen te zien, zijn dit mensen die het vaker doen ... Zag zelfs eentje met een soort van witte camera voorop. Of is dat een vizier?
Zie er een paar actiefoto's tussen. Je bent dan neem ik aan zelf ook in die outfit?
Lijkt me namelijk niet ongevaarlijk (voor fotograaf en toestel) om je in de vuurlinie te begeven. Of is dat verboden?

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » za okt 01 2011 12:01 am

Leuke serie, met precies genoeg 'suspense' om er sfeer in te brengen.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » za okt 01 2011 2:21 pm

Dat ziet er vervaarlijk uit zeg :twisted: ,maar toch een heel mooie serie ,foto 3 vind ik het mooist .
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Jasiu
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Jasiu » zo okt 02 2011 11:45 pm

Nette serie , vooral voor de eerste keer :wink:
>>> Mijn "KRITIEK" is altijd mijn eerlijke "MENING" en nooit mijn "COMMENTAAR" <<<

roes
Forumlid
Forumlid

Bericht door roes » ma okt 03 2011 9:42 am

Ik ben het met mijn voorgangers eens , maar heb je deze foto's gewoon onder het schieten genomen :o :?: . Lijkt mij toch een aanzienlijk risico voor het materiaal :roll: :wink: :mryellow: .

groeten Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Dreamlogic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Dreamlogic » ma okt 03 2011 10:29 am

Goed sfeertje! Ziet er idd spannend uit!
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II

John Hoenen
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door John Hoenen » ma okt 03 2011 10:38 am

Leuke foto's.

Toevallig heb ik afgelopen vrijdag met wat collega's hetzelfde spelletje gedaan.
Als je ziet hoe de persoonlijke bescherming eruit ziet, kun je wel goed voorstellen waarom ik de camera thuis gelaten heb :D .

Gr. John.

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Mak » ma okt 03 2011 12:48 pm

Ziet er gaaf uit!
Toevallig gaan wij morgen dit spelletje doen onder het mom van teambuilding.
Groeten Marcel

Wiljo
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door Wiljo » ma okt 03 2011 1:20 pm

Leuke serie, ben nu al benieuwd naar volgende series. Foto 1 is mijn favoriet van deze foto's. En ook ik vraag me af hoe je de foto's gemaakt heb, voorzorgsmaatregelen materiaal, juist wel of geen opvallende kleding, afspraken met de schutters enz enz.
http://www.flickr.com/wjvanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.linkedin.com/in/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.twitter.com/wiljovanessen" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.bredenoord.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

htims

Bericht door htims » di okt 04 2011 11:39 am

hai allen!,

Bedankt voor de leuke reacties.

Ik doe zelf nu een paar jaar aan paintball, laatste jaar al wat proffesioneler (sponsors etc) waarbij wij met ons team binnen europa meespelen en ervaring op doen met evenementen/toernooien met als ambitie straks mee te doen met de millenium series. (grootste europese paintball event met meerdere niveau's etc)

Deze serie was geschoten op een open dag in Almere (gladiator sports), omdat deze dag extreem mooi weer had waren er ongeveer 200 paintballers (huurders en eigen wapens) die lekker de hele dag ongehinderd konden spelen.

Tijdens het fotograferen van de spelers heb ik mijn eigen beschermende kleding aan en daarover een vel gekleurd hesje. Van te voren word er dan aangegeven dat er een fotograaf rond loopt, ervaren spelers zien heel snel als ik door het veld loop dat ze niet op mij moeten schieten, huurders daarentegen zijn vaak zo gespannen dat zij op alles schieten wat er rondloopt en ja dan het best pijnlijk zijn.

Voor de camera heb ik nog geen bescherming, ik zag bij verschillende shops een bescherhoes voor je camera (word eerder voor regen gebruikt volgens mij). Ondertussen heb ik dus wel door dat dit het eerste is wat ik nu moet aanschaffen. Op deze dag was het redelijk makkelijk om fotos te maken omdat het speelveld redelijk groot is en je dus makkelijker vrijer kunt bewegen.
op een toernooiveld heb ik nog geen ervaring en daar word het moeilijker want je hebt dan een kleiner speelveld en deze jongens schieten dan 15 balletjes per seconde keer 4 spelers.

Voor de mensen die gaan spelen met een werkuitje, heel veel plezier en blijf niet te lang op 1 plek liggen :-).

groet handy

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”