hai allen!,
Bedankt voor de leuke reacties.
Ik doe zelf nu een paar jaar aan paintball, laatste jaar al wat proffesioneler (sponsors etc) waarbij wij met ons team binnen europa meespelen en ervaring op doen met evenementen/toernooien met als ambitie straks mee te doen met de millenium series. (grootste europese paintball event met meerdere niveau's etc)
Deze serie was geschoten op een open dag in Almere (gladiator sports), omdat deze dag extreem mooi weer had waren er ongeveer 200 paintballers (huurders en eigen wapens) die lekker de hele dag ongehinderd konden spelen.
Tijdens het fotograferen van de spelers heb ik mijn eigen beschermende kleding aan en daarover een vel gekleurd hesje. Van te voren word er dan aangegeven dat er een fotograaf rond loopt, ervaren spelers zien heel snel als ik door het veld loop dat ze niet op mij moeten schieten, huurders daarentegen zijn vaak zo gespannen dat zij op alles schieten wat er rondloopt en ja dan het best pijnlijk zijn.
Voor de camera heb ik nog geen bescherming, ik zag bij verschillende shops een bescherhoes voor je camera (word eerder voor regen gebruikt volgens mij). Ondertussen heb ik dus wel door dat dit het eerste is wat ik nu moet aanschaffen. Op deze dag was het redelijk makkelijk om fotos te maken omdat het speelveld redelijk groot is en je dus makkelijker vrijer kunt bewegen.
op een toernooiveld heb ik nog geen ervaring en daar word het moeilijker want je hebt dan een kleiner speelveld en deze jongens schieten dan 15 balletjes per seconde keer 4 spelers.
Voor de mensen die gaan spelen met een werkuitje, heel veel plezier en blijf niet te lang op 1 plek liggen

.
groet handy