Andere camera?

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
Vincent
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Andere camera?

Bericht door Vincent » zo okt 23 2011 4:58 pm

Patrick schreef:
djunclesam schreef:Hier maken fabrikanten ook gretig ge(mis)bruik van door bij de introductie van nieuwe producten niet alleen te melden hoe goed het nieuwe is, maar vaak ook nog even aangeven de oude echt niet meer voldoet, of 'kan'.
Heb je ook voorbeelden van het afgeven op oudere modellen door de fabrikanten zelf? Ik weet namelijk niet zo snel een voorbeeld... :roll:
ik generaliseer misschien een beetje op alle product groepen :wink: Misschien dat het zelfs nog specifieker de winkeliers zijn dan de fabrikanten. Kan me inderdaad niet bedenken welke camera fabrikanten er gebruik van maken. Had iets specifieker moeten/kunnen zijn.
Fin.

Jumpjiving
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jumpjiving » zo okt 23 2011 9:00 pm

Ik denk dat ik het nog ga meemaken dat ik mijn kleinkinderen moet gaan uitleggen dat in mijn camera allemaal mechaniekjes zaten als een klappende spiegel en heen en weer schietende gordijntjes
Tot die tijd blijf ik lekker pielen met mijn D300 of een opvolger.
Heb zelf ook aan de vloer gestaan van dansvloeren naast jongens met toeters.
Alsof het zin heeft de overkant van de zaal te halen.
Alles is relatief

javos

Bericht door javos » vr nov 11 2011 12:24 pm

Is het je niet opgevallen dat mensen niet lachen om oud glas? Dus als je niet uitgelachen wil worden en mooie fotos wil maken koop je goeie lenzen; daar blijf je geweldig mee fotograferen en haal je het beste mee uit je camera, hoe oud die ook is! en dan lach jij ...........

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”