Herfst in het Haagse bos *update*

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Daniël

Re: Herfst in het Haagse bos *update*

Bericht door Daniël » wo nov 09 2011 9:31 pm

:D dank

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » do nov 10 2011 12:07 am

Zo zie je maar: een zonnetje doet ontzettend veel om foto's te verlevendigen! Ik heb vandaag wat door het bos gelopen, met de bedoeling foto's te maken. Maar bij gebrek aan zon blijft het allemaal flets en contrastloos. Je hebt er mooie foto's van gemaakt Daniel!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Daniël

Bericht door Daniël » do nov 10 2011 9:22 pm

Ja het viel echt tegen hè. Begin van de dag was mooi maar het trok hier (Den Haag / Voorhout) snel dicht.

Bedankt Jac :D

Loeky

Bericht door Loeky » vr nov 11 2011 11:22 am

Ik vind die andere serie ook erg mooi.

mijn favorieten zijn : 9, 13 en 14.

Barbara_G

Bericht door Barbara_G » zo nov 13 2011 1:22 pm

Mooie kleurrijke fotoserie!!
Ook hier is nummer 4 favoriet

Daniël

Bericht door Daniël » zo nov 13 2011 9:10 pm

dank beide

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » ma nov 14 2011 10:04 am

Al heeft de titel ; herfst in het haagse bos; niet zoveel gemeen met de bank en het boekje ,vindt ik persoonlijk dit plaatje veruit het mooist
van de hele serie .
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Frankie
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Frankie » ma nov 14 2011 9:51 pm

Lekker herfstsfeertje laat je hier zien. Een weekend eerder ook door zo'n bos gelopen en het rook er waarschijnlijk bijna hetzelfde: heerlijk :D (leuk hondje trouwens)

Daniël

Bericht door Daniël » di nov 15 2011 8:15 am

jac49 schreef:Al heeft de titel ; herfst in het haagse bos; niet zoveel gemeen met de bank en het boekje ,vindt ik persoonlijk dit plaatje veruit het mooist
van de hele serie .
Jac.
Punt, maar je kan het ook zo zien. Herfst dus regenachtig, bank ik Haagse bos met een nat boek. Beetje ver doordenken maar ik vond hem er wel bij passen. Dank
Frankie schreef:Lekker herfstsfeertje laat je hier zien. Een weekend eerder ook door zo'n bos gelopen en het rook er waarschijnlijk bijna hetzelfde: heerlijk :D (leuk hondje trouwens)
Heerlijk is dat hè. Kan er echt van genieten. Kop leeg maken zeg maar. Bedankt. Hondje is zeker een leuk ding. Druk en grappig (en vaak ondeugend :D )

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”