Herfst in het Haagse bos *update*
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Herfst in het Haagse bos *update*
Zo zie je maar: een zonnetje doet ontzettend veel om foto's te verlevendigen! Ik heb vandaag wat door het bos gelopen, met de bedoeling foto's te maken. Maar bij gebrek aan zon blijft het allemaal flets en contrastloos. Je hebt er mooie foto's van gemaakt Daniel!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Ja het viel echt tegen hè. Begin van de dag was mooi maar het trok hier (Den Haag / Voorhout) snel dicht.
Bedankt Jac
Bedankt Jac

Ik vind die andere serie ook erg mooi.
mijn favorieten zijn : 9, 13 en 14.
mijn favorieten zijn : 9, 13 en 14.
Mooie kleurrijke fotoserie!!
Ook hier is nummer 4 favoriet
Ook hier is nummer 4 favoriet
-
- Forumlid
Al heeft de titel ; herfst in het haagse bos; niet zoveel gemeen met de bank en het boekje ,vindt ik persoonlijk dit plaatje veruit het mooist
van de hele serie .
Jac.
van de hele serie .
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.
- Frankie
- Clublid
- Contacteer:
Lekker herfstsfeertje laat je hier zien. Een weekend eerder ook door zo'n bos gelopen en het rook er waarschijnlijk bijna hetzelfde: heerlijk
(leuk hondje trouwens)

Punt, maar je kan het ook zo zien. Herfst dus regenachtig, bank ik Haagse bos met een nat boek. Beetje ver doordenken maar ik vond hem er wel bij passen. Dankjac49 schreef:Al heeft de titel ; herfst in het haagse bos; niet zoveel gemeen met de bank en het boekje ,vindt ik persoonlijk dit plaatje veruit het mooist
van de hele serie .
Jac.
Heerlijk is dat hè. Kan er echt van genieten. Kop leeg maken zeg maar. Bedankt. Hondje is zeker een leuk ding. Druk en grappig (en vaak ondeugendFrankie schreef:Lekker herfstsfeertje laat je hier zien. Een weekend eerder ook door zo'n bos gelopen en het rook er waarschijnlijk bijna hetzelfde: heerlijk(leuk hondje trouwens)