Nu weten we allemaal dat er veel situaties zijn waarbij het werken met statief of niet handig of niet mogelijk is.
Handmatig HDR opnamen maken is wel mogelijk maar dan moet er (al dan niet handmatig ) worden uitgelijnd en dat gaat niet altijd goed.
Op dit moment test ik een ß versie van EasyHdr en ik moet zeggen dat in deze versie het automatisch uitlijnen verbazend goed gaat.
Daarom een voorbeeld met een “wors case” opname, na ieder opname heb ik de camera van het oog weg gehaald en tijd ingesteld, daarna geprobeerd identieke uitsnede te maken, echter je kunt zien dat de opnamen niet gelijk zijn.

Het is nog een testversie en ik heb nog niet uitgebreid kunnen testen maar het ziet er goed uit.
Dus wie belangstelling heeft voor HDR en hiervoor uit de hand opnamen wil maken, hou EasyHdr in de gaten, de echte versie zal wel snel gereleased worden.
RVK
PS. ik heb geen aandelen in EasyHdr dus puur getest uit nieuwsgierigheid en de goede ervaring met dit programma ( bv de LDR funktie en het is nog goedkoop ook)