Nikon D3X camera
Re: Nikon D3X camera
Kan iemand die mevrouw nog even PB-n? Of zou ze de thread nog volgen na al die 'vriendelijk verwoorde adviezen'.
Wat let je?
Trouwens, is Auke vrouwelijk? Ben niet zo thuis in Fries.
Trouwens, is Auke vrouwelijk? Ben niet zo thuis in Fries.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Off-topic: "
Auke
Auke is een Nederlandse meisjesnaam. Het betekent `De oorsprong van deze naam is onzeker, kan een bakernaam zijn (naam die in de kindermond is ontstaan en later een officiële naam werd)`.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/meisjes/Auke" onclick="window.open(this.href);return false;
2 Auke
1) Jongensnaam 2) Jongensnamen 3) Voornaam
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/au" onclick="window.open(this.href);return false;
"
Het kan dus alle kanten op.
Auke
Auke is een Nederlandse meisjesnaam. Het betekent `De oorsprong van deze naam is onzeker, kan een bakernaam zijn (naam die in de kindermond is ontstaan en later een officiële naam werd)`.
Gevonden op http://babybytes.nl/namen/meisjes/Auke" onclick="window.open(this.href);return false;
2 Auke
1) Jongensnaam 2) Jongensnamen 3) Voornaam
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/au" onclick="window.open(this.href);return false;
"
Het kan dus alle kanten op.
Ik ben een ZIJ! Mijn Flickr-pagina Dreamlogic Design
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
D7000 D3000 Nikkor 18-55mm Nikkor 50mm 1.4G Tamron 17-50mm 2.8 statief Velbon Sherpa Yongnuo 460II
Wat een reacties over de D3x of de D3s.
Ik heb nu zelf een D300 camera en daar is de vut een beetje uit, kan niet meer snel foto’s achter elkaar maken, een enkele foto gaat ook al moeizaam en reageert veels te traag.
Ik maak meestal natuurfoto’s
Dus dacht ik laat ik eens naar een tweedehandse kijken, en de D700 is eigenlijk geen optie, mensen verkopen hun Nikon 300mm 2.8 objectief omdat ze over gaan op D700 met vol screensensor , of is dit gewoon een verkoop smoes??
Vandaar dat de kuise op een D3X viel, maar begrijp nu dat het geen goede kuise is voor natuurfotografie, en niet dat ik een geldboompje heb achter in de tuin, anders kocht ik ze wel nieuw!!
Nu lijkt me de D3s of de D3 een betere kuise, ik zal me over deze twee camera’s eens goed laten inlichten, of de D700 camera als ik daar ook alleen de 17-55 2.8 DX niet kan gebruiken.
“Hans Braakhuis” dit zijn interessante links
Patrick, Steven, Frank B, Hans Braakhuis, Yellowfish, Dreamlogic, Tom, Marten, chip54, Bob42, ik kan jullie niet allemaal antwoorden maar bedankt voor jullie reactie, en ik zal zeker het gene wat jullie aangeraden/verteld hebben in mijn achter hooft houden.
Nogmaals bedankt,
Auke
Ik heb nu zelf een D300 camera en daar is de vut een beetje uit, kan niet meer snel foto’s achter elkaar maken, een enkele foto gaat ook al moeizaam en reageert veels te traag.
Ik maak meestal natuurfoto’s
Dus dacht ik laat ik eens naar een tweedehandse kijken, en de D700 is eigenlijk geen optie, mensen verkopen hun Nikon 300mm 2.8 objectief omdat ze over gaan op D700 met vol screensensor , of is dit gewoon een verkoop smoes??
Vandaar dat de kuise op een D3X viel, maar begrijp nu dat het geen goede kuise is voor natuurfotografie, en niet dat ik een geldboompje heb achter in de tuin, anders kocht ik ze wel nieuw!!
Nu lijkt me de D3s of de D3 een betere kuise, ik zal me over deze twee camera’s eens goed laten inlichten, of de D700 camera als ik daar ook alleen de 17-55 2.8 DX niet kan gebruiken.
“Hans Braakhuis” dit zijn interessante links
Patrick, Steven, Frank B, Hans Braakhuis, Yellowfish, Dreamlogic, Tom, Marten, chip54, Bob42, ik kan jullie niet allemaal antwoorden maar bedankt voor jullie reactie, en ik zal zeker het gene wat jullie aangeraden/verteld hebben in mijn achter hooft houden.
Nogmaals bedankt,
Auke
Dit klopt inderdaad Hans, maar dan word ik verweten dat,Hans Braakhuis schreef:Dit gaat off topic, maar ik kan je een trage D200 of D300 zo demonstreren. Is een bug. Traag is dan, op de afdrukknop drukken, en na 2 tellen maakt de camera de opname. Zonder dat de zelfontspanner aan staat!. Camera op S.
Volg jij wel wat er zo besproken word Léon, ik heb de D3x allang de rug toegekeerd !!!!!!Léon Obers schreef: Wat een luxe, om bij wellicht een verkeerde instelling maar een andere camera te gaan kopen. Net zoiets als een ander schoon servies gaan kopen nadat je gegeten hebt inplaats van de bordjes te gaan afwassen. En wie garandeert je dat die 2e hands D3x toevallig niet verkeerd staat ingesteld? Heb je straks hetzelfde probleem met die D3x.
Als je toch geen geldboompje in je tuin hebt zoals je schrijft. Investeer dan beter in wat kennis, dat kan je veel geld besparen.
Begin voor het vergaren van die kennis bij de gebruiksaanwijzing.
(By the way) ik wil er sowieso een tweede camera erbij hebben, elke keer de objectieven verwisselen is ook zo'n gedoe.
Ik heb moeite om kleine als normale letters/regels te lezen, als ik twee regels gelezen heb val ik in slaap, en als ik wakker word weet ik niet meer waar ik gebleven ben. De camera stond inderdaad op 14 bits (gelijk terug gezet naar 12 bids), maar stond niet op (Zelfontspanner + spiegelvoorontspanning).
De Nikon Club Nederland is er toch om mensen te helpen die er op een bepaald moment niet meer uitkomen toch???
En dan word er ook nog gediscuteerd of ik een vrouw of man ben, sorry maar dit lijkt meer op een roddel theekransje, terwijl ik aangegeven heb bij de invulinstructie dat ik een man ben. Vragen staat vrij heren!!!!!

De goede uiteraard niet te na gesproken.
Auke
Laatst gewijzigd door aukedevries op do dec 15 2011 3:15 am, 2 keer totaal gewijzigd.
We gaan van een camera discussie naar een naam discussie wel erg logies.
Mijn vader is Fries (hij heet Ale), en daar is Auke een manlijke geslacht, ik ben ook vernoemd naar een broer van mijn vader en die hete Auke en Aukje is van het vrouwelijke geslacht. Er werd wel eens een meisje vernoemd naar Auke (in de volks mond, maar niet in Friesland daar werd ze in haar jeugd jaren wel eens Aukje, Baukje of Fraukje genoemd,
Als degene hadden bevraagt, Auke is dat een meisjes naam?? of ben je man??, dan waren ze er eerder achter gekomen
Auke (ik heb toch echt zo'n staafmixer tussen de benen)
Mijn vader is Fries (hij heet Ale), en daar is Auke een manlijke geslacht, ik ben ook vernoemd naar een broer van mijn vader en die hete Auke en Aukje is van het vrouwelijke geslacht. Er werd wel eens een meisje vernoemd naar Auke (in de volks mond, maar niet in Friesland daar werd ze in haar jeugd jaren wel eens Aukje, Baukje of Fraukje genoemd,
Als degene hadden bevraagt, Auke is dat een meisjes naam?? of ben je man??, dan waren ze er eerder achter gekomen

- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Dat verandert niets aan het feit dat bij een zogenaamd langzame camera waar de fut vanuit zou zijn, je er beter aan doet het probleem te tackelen waarom de camera langzaam werkt en dat op te lossen, dan om het even welke andere camera aan te schaffen waar je hetzelfde probleem kunt tegenkomen.aukedevries schreef: Volg jij wel wat er zo besproken word Léon, ik heb de D3x allang de rug toegekeerd !!!!!!
Je hebt kennelijk moeite met alles, met lezen, met schrijven, met te snel in slaap vallen, concentratiestoornis als je weer wakker wordt.aukedevries schreef: Ik heb namelijk moeite om kleine als normale letters/zinnen te lezen, als ik twee regels gelezen heb val ik in slaap, en als ik wakker word weet ik niet meer waar ik de laatste twee regels gelezen heb.
Met onbegrijpelijke bedoelingen kopieer je hierboven letterlijk een complete reactie van jezelf die je op pagina twee reeds hebt geschreven.
Het is verder een volstrekte willekeur wat je wilt met camera's en lenzen. Verwarring alom.
Moeten we dit soort reacties nu serieus nemen, of kun je ook aangeven waarom je zo onsamenhangend bent?
Dan hebben wij een indicatie met welke mogelijke beperkingen we eventueel rekening kunnen houden.
Vriendelijke groet, Léon Obers
aukedevries schreef:Wat een reacties over de D3x of de D3s.
en daar is de vut een beetje uit,
Auke
Die D3x is met de Vut.
Einde oefening dus.
aukedevries schreef:We gaan van een camera discussie naar een naam discussie wel erg logies.
Als degene hadden bevraagt, Auke is dat een meisjes naam?? of ben je man??, dan waren ze er eerder achter gekomen![]()
Hahahahahaha... begint een leuke Soap ter worden dit....
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Komt een vrouw bij de dokter.....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Laten we het hier maar bij houden, de orspronkelijke vraag is beantwoord en de rest is off topic
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.