Er is veel achter gelaten, maar dat vonden wij natuurlijk niet erg.....
Helaas niet groter Arthur, ze staan ook op fora voor de urbex waar je niet bij kunt, en daar is het de max. Voor mij wat makkelijker zo.... :mrgreen:
1

2

3

4

5

Niet doen! Is geen ene reet aan....veel stof, vieze kleren, geur van dooie katers niet te harder, laat staan verrot voedsel, asbest etc etc......geerttt schreef:Heel erg indrukwekkend dit! Dit lijkt me een heel bijzondere tak van fotografie die mij erg aan begint te spreken! :mrgreen:
Reet of geen reet aan ,kan niet bommen ,maar wel prachtige opname'sWerner schreef:Niet doen! Is geen ene reet aan....veel stof, vieze kleren, geur van dooie katers niet te harder, laat staan verrot voedsel, asbest etc etc......geerttt schreef:Heel erg indrukwekkend dit! Dit lijkt me een heel bijzondere tak van fotografie die mij erg aan begint te spreken! :mrgreen:
Oh ja, politie.....
Werner schreef:#4 is inderdaad een soort van toilet. Deze worden meest gebruikt in verpleeghuizen of hospitaals, om naast het bed de stoelgang te kunnen verwezelijken. Netjes uitgedrukt hè, sta er zelf van te kijken. Dan hoeft de aan het bed gekluisterde bewoner niet helemaal naar de toilet te lopen. Po wordt dan geledigd door de verpleger.
#1 is gemaakt met de 8-16 van sigma op de D7000 en is een HDR. Is sta toch weer versteld van dat bescheiden objectiefje met body...