Dat hangt er van af...waar gaat zon slideshow allemaal heen?Tuihanti schreef:Gaan alle auteurs geregdigden daar dan ook mee akkoord?
Kortom laat de mijne er maar uit aub.
Peter
Dat hangt er van af...waar gaat zon slideshow allemaal heen?Tuihanti schreef:Gaan alle auteurs geregdigden daar dan ook mee akkoord?
Gelukig mag een ieder denken en doen zoals hij wil goodje, jammer dat je dan toch een beetje een snuifje voor gek zetten in je post hebt en dat je dan vervolgens excuses aanbied, siert niet.Goodje schreef:Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze![]()
Sorry kon het niet laten mijn oprechte excuus voor wie gekrenkt is! Whahahahaha
Dat sommige zich er druk over kunnen maken, kan ik me voorstellen.Goodje schreef:Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze![]()
Ik zie nu pas voor het eerst YouTube voorbij komen er stond alleen Slideshow te maken en dan mijn interpretatie om op dit forum als Slideshow voorbij laten komen! En dan zeg ik wat ik al eerder heb gezegt zet ze dan niet op een openbare site waar een ieder hem zo kan af plukken!!!!!!!!!!Peterpan schreef:Dat sommige zich er druk over kunnen maken, kan ik me voorstellen.Goodje schreef:Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze![]()
Maar als je dit in een slideshow zet en vervolgens op YouTube, is de kwaliteit waarschijnlijk niet echt om naar huis te schrijven.
Het gaat alleen maar om het idee dat er zoveel moois voorbij komt en dit achter elkaar te zetten.
Beste Goodje,Goodje schreef:Wat een oude ...... zitten er tussen ze zetten hun foto op een openbare site waar een ieder hem zo vanaf kunt halen en maken ze zich dan zorgen waar hun foto overal na toe gaat, moet niet gekker worden een beetje paranoia deze denk wijze![]()
Volgens mij was de echte instap Tamiya destijds de Grasshopper - al scheelde het inderdaad hooguit een paar tientjes. "Destijds" was trouwens midden jaren tachtig maar je komt wel eens wat tegen met opruimen...De instap Tamiya!!!!!! Dat was ook een fijne hobby(alles weggedaan paar jaar geleden).