george013 schreef:Wat ik wil? Dat jij vertelt over de kontekst waarin deze foto's gemaakt zijn. En waar het over gaat. Dat vertik jij konsekwent.
George
ik ben je iets verschuldig denk ik. Nog een keer voor jou.
De protesten gaan over het dorpje Al Nabi Salih in de westbank.
daar protesteren ze tegen de nederzetting van Halamish,deze protest dag gebeurd iederen vrijdag NA de middaggebeden .dan gaan de protesters naar de nederzetting Halamish en worden onder weg tegen gehouden door veiligheids krachten./grens politie en leger.deze protesten gebeuren in bilin, nalin,qalandia, en Al Nabi Salih . iedere vrijdag na 13.00 uur.
De katapult ?? ik zie dat verband niet ,of op zijn Amsterdams niet kosher .
of moet ik het in jou taal neer zetten .
mickey mouse ging protesteren in het dorpje Al Nabi Salih.toen kwamen de drie boeven aan en die hielden micky mouse en zijn vrienden tegen . wand die boeven waren niet aardig. Zo mickey werd boos omdat hij niet kon doen wat hij wilden! en dat was naar het dorpje van de smurfen wat Halamish hete te gaan .
Zo mickey ging stenen gooien naar de drie boeven .omdat de drie boeven de stat van mickey bezette . en de boeven schooten rook bommen waar mickey van ging traanen ..na deze dag gingen ze naar huis en sliepen tot de volgende dag .
Als je het nu nog niet snap!