Mijn eerste in 2012

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
C-A

Re: Mijn eerste in 2012

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 9:47 pm

Marten schreef:Foto 2 is fraai omdat je daar duidelijk de 2 partijen in beeld hebt en je de machtsongelijleid goed ziet.
Mag je vrij fotograferen of stelt het Israelische leger bepaalde voorwaarden?
met een Press card ja . maar je moet je wel aan bepaalde woorwaarden houden .
die je steets breekt maar dat maakt het spannend :wink:

george013

Bericht door george013 » zo jan 01 2012 9:48 pm

Foto 2 van de 2e serie heb ik eerder gezien, lang geleden.
Fot 6 is een mooie. Mis alleen het spiegeltje.
Blijf nieuwsgierig wat daar gebeurt is. Googlen helpt niet.
George

C-A

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 10:17 pm

george013 schreef:Foto 2 van de 2e serie heb ik eerder gezien, lang geleden.
Fot 6 is een mooie. Mis alleen het spiegeltje.
Blijf nieuwsgierig wat daar gebeurt is. Googlen helpt niet.
George
het kan niet langer geweest zijn dan afgelopen vrijdag.
foto 1 protesters lopen[ naar de op de foto te zien] nederzetting genaamd Halamish .
2 de protesters worden tegen gehouden en grijpen naar de stenen en sling shots .
3 een palestijnse protester krijg een gas canister tegen zijn heup'
4 een palestijnse jongen schop de teargas canister weg .
5 Magmoeth 'PRESS fotograaf van AFP.kreeg een direckt hit tegen zijn been van een gas canister.
6 palestijnse jongen richt zijn sling shot naar de grenspolitie [niet in beeld]

en als googlen niet help ..probeer het boek Israel/palesijns conflikt voor dummies .
Laatst gewijzigd door C-A op zo jan 01 2012 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

george013

Bericht door george013 » zo jan 01 2012 10:37 pm

En toch ken ik die foto.
Blijft over wat jij als fotograaf wilt duidelijk maken. In je foto's nul komma nul. In je moeizame toelichting gaat het om een wekelijkse protest van naar ik aanneem palestijnen, vrijdag, tegen iets. wat???. Wat is de bedoeling? Zels als je zo'n gesjochte kolonist zou zijn, kun je met een duidelijker verhaal komen.
Shalom
George

C-A

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 10:40 pm

george013 schreef:En toch ken ik die foto.
Blijft over wat jij als fotograaf wilt duidelijk maken. In je foto's nul komma nul. In je moeizame toelichting gaat het om een wekelijkse protest van naar ik aanneem palestijnen, vrijdag, tegen iets. wat???. Wat is de bedoeling? Zels als je zo'n gesjochte kolonist zou zijn, kun je met een duidelijker verhaal komen.
Shalom
George
en ik probeer hier niets duidelijk te maken ik plaatst 7 foto's die voor sommigen intresand zijn om te zien .
als ik een politieke situatie duidelijk wil maken neem ik daar een anderen bron voor.waar ik wat aan heb in dat geval.

ik heb in mijn foto argive denk ik al honderden fotos zoals deze, zo ja je zal ze vast wel eens voorbij hebben zien komen .in een krant het zij tv.

voor sommigen mensen die niet eens kunnen googlen! daar kan ik het echt niet duidelijker voor maken .thanks voor jou reaktie Shalom leha.

george013

Bericht door george013 » zo jan 01 2012 10:59 pm

Ik heb deze foto voorbij zien komen. Staat op mijn netvlies. Maar was niet gisteren of vorige week maar ietsje langer geleden.
Terug naar het punt. Kun je vertellen wat je met deze foto's wilt zeggen.
en als googlen niet help ..probeer het boek Israel/palesijns conflikt voor dummies .
En dan worden jouw foto's duidelijker?
George

haroldgtv
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door haroldgtv » zo jan 01 2012 11:05 pm

"mooie" foto's C-A. (voor zover je over mooi kan spreken uiteraard, in zo'n situatie..)

Jammer dat George je tot uitspraken probeert uit te lokken. Waarop hij je dan kan "pakken" Zo lijkt het iig.
D5100 (voorheen D3100) - 18-55Vr - 18-200Vr - BatteryGrip - Vanguard Statief
Beginnend, amateur, hobbyist.

C-A

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 11:10 pm

george013 schreef:Ik heb deze foto voorbij zien komen. Staat op mijn netvlies. Maar was niet gisteren of vorige week maar ietsje langer geleden
Terug naar het punt. Kun je vertellen wat je met deze foto's wilt zeggen.
En dan worden jouw foto's duidelijker?
George
moeilijk en ik ben trots op jou dat jij de eenigste ben die een jaar of meer of minder een foto kan zien die nog gemaakt moet worden klap klap

laat je gedachten rollen bij het zien van deze foto , en wat je politiek denkt hoef ik niet te weten ,respeckt voor jou gedachten maar voor jou politieke gedachten zit ik niet hier als ik dat wil weten dan zat ik op een ander forum ,

en op je laatste vraag .In jou geval wel wel idd

george013

Bericht door george013 » zo jan 01 2012 11:27 pm

Jij bent de fotograaf. Jij plaatst foto's. Maar je bent tot nog toe niet in staat geweest om te omschrijven wat je met deze foto's bedoelt. Ergo, je ontwijkt dat.
Als ik het als volgens samenvat: een wekelijkse protesdemontstratie van Palestijnen waar jij geen uitspraak over doet, en een wekelijkse mogelijkheid om foto's te maken in alle rust met alle medewerking.
Zit ik er veel naast?
George

C-A

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 11:33 pm

george013 schreef:Jij bent de fotograaf. Jij plaatst foto's. Maar je bent tot nog toe niet in staat geweest om te omschrijven wat je met deze foto's bedoelt. Ergo, je ontwijkt dat.
Als ik het als volgens samenvat: een wekelijkse protesdemontstratie van Palestijnen waar jij geen uitspraak over doet, en een wekelijkse mogelijkheid om foto's te maken in alle rust met alle medewerking.
Zit ik er veel naast?
George
wat wil je George .

Als je echt politiek wil discuseren laten we dan even op het foto nierenneuk forum inloggen .

george013

Bericht door george013 » zo jan 01 2012 11:40 pm

Wat ik wil? Dat jij vertelt over de kontekst waarin deze foto's gemaakt zijn. En waar het over gaat. Dat vertik jij konsekwent.
George

C-A

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 11:41 pm

voor George
1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

De protesten gaan over het dorpje Al Nabi Salih in de westbank.
daar protesteren ze tegn de nederzetting van Halamish,deze protest dag gebeurd iederen vrijdag NA de middaggebeden .dan gaan de protesters naar de nederzetting Halamish en worden onder weg tegen gehouden door veiligheids krachten./grens politie en leger.deze protesten gebeuren in bilin, nalin,qalandia, en Al Nabi Salih . iedere vrijdag na 13.00 uur.
De katapult ?? ik zie dat verband niet ,of op zijn Amsterdams niet kosher

C-A

Bericht door C-A » zo jan 01 2012 11:44 pm

george013 schreef:Wat ik wil? Dat jij vertelt over de kontekst waarin deze foto's gemaakt zijn. En waar het over gaat. Dat vertik jij konsekwent.
George
:? :?
ik ben je iets verschuldig denk ik. Nog een keer voor jou.

De protesten gaan over het dorpje Al Nabi Salih in de westbank.
daar protesteren ze tegen de nederzetting van Halamish,deze protest dag gebeurd iederen vrijdag NA de middaggebeden .dan gaan de protesters naar de nederzetting Halamish en worden onder weg tegen gehouden door veiligheids krachten./grens politie en leger.deze protesten gebeuren in bilin, nalin,qalandia, en Al Nabi Salih . iedere vrijdag na 13.00 uur.
De katapult ?? ik zie dat verband niet ,of op zijn Amsterdams niet kosher .

of moet ik het in jou taal neer zetten .
mickey mouse ging protesteren in het dorpje Al Nabi Salih.toen kwamen de drie boeven aan en die hielden micky mouse en zijn vrienden tegen . wand die boeven waren niet aardig. Zo mickey werd boos omdat hij niet kon doen wat hij wilden! en dat was naar het dorpje van de smurfen wat Halamish hete te gaan .
Zo mickey ging stenen gooien naar de drie boeven .omdat de drie boeven de stat van mickey bezette . en de boeven schooten rook bommen waar mickey van ging traanen ..na deze dag gingen ze naar huis en sliepen tot de volgende dag .

Als je het nu nog niet snap!
Laatst gewijzigd door C-A op zo jan 01 2012 11:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

george013

Bericht door george013 » zo jan 01 2012 11:47 pm

Ik praat tegen dovemansoren. Wat is je verhaal????
Zelfs je laatste foto's zijn onduidelijk. Opstandigheid of onmacht, wat moet ik eruit halen.
George

D. Haaksma
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door D. Haaksma » zo jan 01 2012 11:53 pm

:lol: :lol: :lol:
Wordt er hier iemand in de maling genomen ???

Wel eens in Israel rondgesjouwd George?

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”